Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Gospodarstwo Rolne M. Sznajder: Dobre produkty spożywcze powinny mieć swoją markę (wideo)

Jakiś czas temu Emilia Chmura rzuciła pracę w korporacji w stolicy i wróciła do korzeni. - Do Doliny Baryczy, w moje rodzinne strony, by promować kiszonki z rodzinnego gospodarstwa. Na tym terenie są nasze pola, na których uprawiamy ogórki i kapustę. A od trzech pokoleń w naszej rodzinie uprawiamy te warzywa oraz kisimy je tradycyjną metodą. Ja wraz z mężem postanowiłam się zająć promocją naszych brandowych produktów. Dobre kiszonki powinny mieć markę - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Emilia Chmura, odpowiedzialna za PR i marketing brandu Sznajder w Gospodarstwie Rolnym M. Sznajder.

Gospodarstwo Rolne M. Sznajder: Dobre produkty spożywcze powinny mieć swoją markę (wideo)
Rodzina Państwa Sznajderów/ fot. Żelazna studio

Autor: Magda Brzózka; www.portalspozywczy.pl
Data: 01-08-2017, 12:08

- W przeszłości jako konsumentka kiedy kupowałam np. pyszne ziemniaki i ponownie chciałam po nie sięgnąć, miałam z tym problem bo nie wiedziałam nic o ich pochodzeniu. Wtedy pomyślałam, że świetnie by było, gdyby takie ziemniaki miały jakąś nazwę, żeby można je zlokalizować. Podobnie było z naszymi kiszonkami, stwierdziliśmy, że mamy tak dobry produkt, że szkoda sprzedawać go bezimiennie, bez żadnej informacji o miejscu pochodzenia, bez logo, bez strony internetowej czy komunikacji w mediach społecznościowych. Uznaliśmy, że wizerunek w mediach jest nie tylko dla dużych , ale również dla małych rolników takich jak my - dodaje Emilia Chmura.

I przyznaje, że jej celem jest to, by wszystko co wyprodukuje Gospodarstwo Rolne M. Sznajder sprzedawać pod własnym brandem, na razie sprzedaż markowych produktów stanowi 30 proc.   

- Działamy głównie w naszej okolicy, nasze produkty są dostępne w lokalnych warzywniakach, sklepach ze zdrową żywnością, jesteśmy również w kilku sklepach sieci Piotr i Paweł a także w kilku lokalach gastronomicznych. Na razie dystrybucja odbywa się lokalnie, ze względu na to, że nasz produkt jest niepasteryzowany i wymaga ciągu chłodniczego. Jesteśmy zbyt mali, żeby organizować na własną rękę taki transport poza Dolny Śląsk. Poza tym w sklepach nasze produkty też muszą stać w lodówce. Przez to nie jesteśmy w stanie na razie wypłynąć na szerokie wody - dodaje Emilia Chmura. 

Gospodarstwo Rolne Michał Sznajder to małe przedsiębiorstwo z Dolnego Śląska. Pola, na których uprawiane są warzywa przeznaczone do kwaszenia znajdują się na obszarze Parku Krajobrazowego Doliny Baryczy. Gospodarstwo kwasi warzywa według starej, prostej receptury, bez nowoczesnych chemicznych dodatków, bez konserwantów, przyspieszaczy fermentacji, czy wybielaczy. Firma należy do międzynarodowej sieci Dziedzictwo Kulinarne, promującej zdrową i lokalną żywność. Jest członkami Slow Food Dolny Śląsk, organizacji działającej na rzecz Dobrego Smaku. 

Duży artykuł o historii Gospodarstwa Rolnego Michał Sznajder będzie dostępny we wrześniowym Rynku spożywczym.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Gospodarstwo Rolne Michał Sznajder RSS ALERT    /    Emilia Chmura RSS ALERT    /    kiszonki RSS ALERT    /    moda na kiszonki RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • Guy 2017-08-02 10:06:45
    Kogo obchodzi jakieś gospodarstwo rolne na portalu spożywczym?
  • mirek 2017-08-03 23:51:05
    Ciebie skoro przeczytałeś i dałeś przygłupiasty komentarz
  • Radosław Sznajder 2017-09-22 20:54:38
    Uważam , że fajni ludzie .Wiedzą co robią i chcą to robić.Pozdrawiam z Wrześni. Sznajder R.
  • Stefania 2019-01-04 00:31:02
    Bardzo chciałabym kupować Wasze produkty.. Jestem z Poznania... poradzicie gdzie te ,,skarby ,, kupię? Choruje , potrzebuję kiszonek na chore jelita... Pozdrawiam serdecznie . Stefania.Mikolajczak.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.158.107
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.