Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Green Factory: Dla polskich konsumentów ważna jest czysta etykieta

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 15-09-2015, 10:09
Green Factory: Dla polskich konsumentów ważna jest czysta etykieta
fot. shutterstock

- Kategoria konfekcjonowanych sałat – mieszanek i sałat mono – z roku na rok dynamicznie rozwija się a porównując jej wartość z analogicznym segmentem zachodnich rynków możemy prognozować dalszy jej wzrost oraz efektywne wdrożenia nowych rozwiązań produktowych. Istotny wpływ na rozwój tej kategorii ma stała edukacja konsumentów w zakresie zdrowego żywienia, wybierania produktów nieprzetworzonych lub niskoprzetworzonych oraz moda na gotowanie - informują eksperci Green Factory.

  1. Decyzje zakupowe coraz częściej podejmowane są na podstawie etykiety czyli składu oraz gramatury produktu, ponieważ coraz częściej to ekonomika kuchni stanowi istotne kryterium doboru produktów w koszyku. Ważna jest tzw czysta etykieta produktów (bez sztucznych dodatków, barwników, zagęstników itd.)  oraz aspekty związane z wygodą, praktycznością, łatwością użycia i oszczędnością czasu.

    - Badania, które przeprowadziliśmy w lipcu tego roku – Millward Brown pokazują, że kategoria mixów sałat, mono warzyw i  lunchboxów jest jeszcze wciąż w fazie dynamicznego wzrostu - na poziomie ogólnopolskiej populacji kategorie kupione wciągu ostatniego miesiąca to: 16 proc. mono warzywa (rukola, roszponka, szpinak, jarmuż), 14 proc. mieszanki sałat, 8 proc. lunchboxy. Porównując te dane do statystyk z krajów zachodnich widać, że mamy jeszcze spory potencjał, co jest dla nas optymistyczną prognozą pozwalającą wiązać duże nadzieje na rozwój portfolio marek Fit&Easy oraz Green  Factory - informują eks.

    Kategoria konfekcjonowanych sałat ciętych dzieli się na produkty umyte gotowe do spożycie oraz te wymagające mycia. - Jedne i drugie Green Factory produkuje kierując się zasadami starannego doboru sprawdzonych dostawców, jakości i selekcji towaru oraz zabezpieczenia gotowego wyrobu przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. W procesie produkcji wykorzystujemy najwyższej jakości surowce oraz najnowocześniejszą technologię gwarantującą odpowiednie mycie liści bez naruszenia ich struktury, sortowniki optyczne eliminujące niepożądane składniki, suszenie oraz pakowanie w atmosferze ochronnej. Nie stosujemy żadnych sztucznych dodatków - informuje Green Factory.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.