REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Green Factory: Dla polskich konsumentów ważna jest czysta etykieta

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 15-09-2015, 10:09
Green Factory: Dla polskich konsumentów ważna jest czysta etykieta
fot. shutterstock

- Kategoria konfekcjonowanych sałat – mieszanek i sałat mono – z roku na rok dynamicznie rozwija się a porównując jej wartość z analogicznym segmentem zachodnich rynków możemy prognozować dalszy jej wzrost oraz efektywne wdrożenia nowych rozwiązań produktowych. Istotny wpływ na rozwój tej kategorii ma stała edukacja konsumentów w zakresie zdrowego żywienia, wybierania produktów nieprzetworzonych lub niskoprzetworzonych oraz moda na gotowanie - informują eksperci Green Factory.

REKLAMA
  1. Decyzje zakupowe coraz częściej podejmowane są na podstawie etykiety czyli składu oraz gramatury produktu, ponieważ coraz częściej to ekonomika kuchni stanowi istotne kryterium doboru produktów w koszyku. Ważna jest tzw czysta etykieta produktów (bez sztucznych dodatków, barwników, zagęstników itd.)  oraz aspekty związane z wygodą, praktycznością, łatwością użycia i oszczędnością czasu.

    - Badania, które przeprowadziliśmy w lipcu tego roku – Millward Brown pokazują, że kategoria mixów sałat, mono warzyw i  lunchboxów jest jeszcze wciąż w fazie dynamicznego wzrostu - na poziomie ogólnopolskiej populacji kategorie kupione wciągu ostatniego miesiąca to: 16 proc. mono warzywa (rukola, roszponka, szpinak, jarmuż), 14 proc. mieszanki sałat, 8 proc. lunchboxy. Porównując te dane do statystyk z krajów zachodnich widać, że mamy jeszcze spory potencjał, co jest dla nas optymistyczną prognozą pozwalającą wiązać duże nadzieje na rozwój portfolio marek Fit&Easy oraz Green  Factory - informują eks.

    Kategoria konfekcjonowanych sałat ciętych dzieli się na produkty umyte gotowe do spożycie oraz te wymagające mycia. - Jedne i drugie Green Factory produkuje kierując się zasadami starannego doboru sprawdzonych dostawców, jakości i selekcji towaru oraz zabezpieczenia gotowego wyrobu przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. W procesie produkcji wykorzystujemy najwyższej jakości surowce oraz najnowocześniejszą technologię gwarantującą odpowiednie mycie liści bez naruszenia ich struktury, sortowniki optyczne eliminujące niepożądane składniki, suszenie oraz pakowanie w atmosferze ochronnej. Nie stosujemy żadnych sztucznych dodatków - informuje Green Factory.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 526) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH