Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Green Factory: Pracujemy nad innowacyjnymi produktami, które nie mają swoich odpowiedników na polskim rynku

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 19-03-2012, 13:55
Green Factory: Pracujemy nad innowacyjnymi produktami, które nie mają swoich odpowiedników na polskim rynku
fot. fitandeasy.pl

Widząc coraz większe zapotrzebowanie na zdrowe produkty convenience food, w ostatnich miesiącach rozszerzyliśmy linię Fit and Easy o gotowe sałatki. Produkty już zostały pozytywnie przyjęte przez konsumentów i planujemy rozwijać tą linię o kolejne zestawy. Pracujemy również nad kolejnymi innowacyjnymi produktami, które nie mają swoich odpowiedników na polskim rynku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Agnieszka Krajewska, specjalistka ds.marketingu, Green Factory Holding Sp. z o.o.

- Obserwujemy rynek i trendy światowe, analizujemy potrzeby klientów i ciągle pracujemy nad rozwojem nowych produktów - dodaje Agnieszka Krajewska.

Jej zdaniem rynek świeżych warzyw i sałat ma tendencję wzrostową, którą pobudzają choćby moda na zdrowy styl życia, zalecenia lekarzy dietetyków oraz ogólnopolskie kampanie społeczne zachęcające do spożywania warzyw i owoców pięć razy dziennie. - Wzrost świadomości konsumentów powoduje, że Polacy coraz częściej poszukują produktów zdrowych, ale jednocześnie łatwych w przygotowaniu. Wynika to z faktu, że coraz więcej czasu spędza się w pracy, a coraz mniej czasu pozostaje na przygotowywanie zdrowych posiłków - tłumaczy specjalistka marketingu w Green Factory.

W marcu spółka prowadzi kampanię outdoor "Koniec z ...", - w Warszawie i okolicach, która ma na celu wzrost rozpoznawalności marki oraz wskazanie na benefity produktu. - Kampania składa się z trzech motywów, każdy pod innym hasłem: "koniec z myciem", "koniec z miksowaniem", "koniec z rwaniem". Hasła mają na celu podkreślić konkretne zalety mixów sałat Fit and Easy (umyte, odpowiednio skomponowane i pokrojone) - dodaje nasza rozmówczyni.

Green Factory z siedzibą w Zdunowie k. Nowego Dworu Mazowieckiego, działa na rynku od 2006 roku. Firma zajmuje się produkcją i całoroczną sprzedażą sałat i innych świeżych warzyw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 408) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH