Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grupa Hortex analizuje rynek pod kątem rozwoju w innych segmentach rynku spożywczego

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 09-04-2018, 12:21
Grupa Hortex analizuje rynek pod kątem rozwoju w innych segmentach rynku spożywczego
fot. materiały prasowe

Grupa Hortex pracuje nad wzmocnieniem marki Hortex w obecnych kategoriach, a także analizuje rynek pod kątem rozwoju w innych segmentach rynku spożywczego - informują przedstawiciele firmy.

- Jak co roku w sezonie przerobu i skupu warzyw i owoców planujemy zwiększenie zatrudnienia w zakładach produkcyjnych - informuje również biuro prasowe Grupy Hortex.

Przypomnijmy, że 23 stycznia br. fundusz Mid Europa Partners ogłosił, że zakończył przejęcie spółki Hortex. 

Mid Europa zapewniał, że będzie wspierać Hortex w realizacji strategicznych inicjatyw, w tym w rozwoju nowych produktów, ekspansji do nowych pokrewnych kategorii i selektywnych przejęć. Za przeprowadzenie transakcji po stronie Mid Europa Partners odpowiedzialni byli: Berke Biricik, Marek Rodak, Bartosz Małecki i Elżbieta Drażba.

  
 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (9 717) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane