Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Grzegorz Łapanowski oficjalnie wprowadza markę Old Friends Kimchi

20 lutego w warszawskim studiu kulinarnym Grzegorza Łapanowskiego Food Lab Studio, gospodarz zaprezentował swój nowy produkt, stworzony wraz z Mirą Klepacką i Sebastianem Twarogalem.

Grzegorz Łapanowski oficjalnie wprowadza markę Old Friends Kimchi
fot. materiały prasowe

Old Friends Kimchi powstało z miłości do dobrego jedzenia łączącej trójkę przyjaciół. W kimchi splatają lokalność z najgorętszymi światowymi trendami na koreańską kuchnię i probiotyczną żywność. Tworzą je z polskich warzyw, w podwarszawskiej manufakturze z oryginalnym, koreańskim chilli gochugaru, zgodnie z tradycyjnym sposobem kiszenia „kimjang”.

Więcej o marce w artykule: Z gastronomii na półkę sklepową. Grzegorz Łapanowski stworzył markę spożywczą

Podczas Old Friends Kimchi Lunch Party goście nie tylko mogli spróbować czterech rodzajów nowego kimchi, ale także pysznych dań z tą niezwykłą kiszonką w roli głównej.

Pierwsze wersje tej kiszonej, warzywnej sałatki, powstawały w Chinach i Korei już 2 tysiące lat temu, w odpowiedzi na potrzebę dłuższego wykorzystania dostępnych sezonowo warzyw. W 2013 roku kimchi i kimjang, czyli tradycyjna metoda przygotowywania kimchi, zostały wpisane na Listę Reprezentatywną Niematerialnego Dziedzictwa Kulturowego UNESCO. Kimchi jest głęboko zakorzenione we wschodniej kulturze kulinarnej i odzwierciedla jej charakterystyczne cechy: sezonowość, prostotę, odżywczość i zbilansowany smak.

W XI wieku pisano o 11 odmianach kimchi, współcześnie mówi się o ponad 200 rodzajach. Niemal każdy koreański dom ma swój własny przepis na pastę i zalewę do kimchi, przekazywany z pokolenia na pokolenie. W Old Friends Kimchi lokalne, polskie warzywa: kapusta pekińska, marchew, czosnek, biała rzodkiew, połączone są ze starannie dobraną mieszaną przypraw na czele z koreańskim chilli - gochugaru. Wersja wegetariańska Old Friends Kimchi Vegan zawiera sos sojowy. Wersja Classic zawiera sos rybny. Obie wersje występują w opcjach Spicy – ostra i Mild – łagodna. Old Friends Kimchi nie zawierają żadnych polepszaczy czy konserwantów. Wszystkie smaki, aby zachować pełnię wartości odżywczych, są niepasteryzowane i trzeba przechowywać je w lodówce. W trakcie premiery w Food Lab Studio można było spróbować ich wszystkich. Zaprezentowano też nowe wariacje smakowe, stworzone specjalnie do degustacji i oceny przybyłych gości. Jeżeli ktoś chciał samemu poeksperymentować i stworzyć własne kimchi, mógł zgłębić tajniki produkcji na wyspie warsztatowej pod okiem prawdziwej specjalistki – koreańskiej chefowej kuchni Inessy Kim.

Podczas wydarzenia można było skosztować potraw autorstwa chefów Food Lab Studio: kimchi gulaszu z wędzonym boczkiem lub tofu, kompresowanymi ogórkami i sałatką z kolorowych marchewek, kimchi kapuśniaku, bao kimchi z wolnopieczonym boczkiem lub panierowanym w panko tofu. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Grzegorz Łapanowski RSS ALERT    /    Old Friends Kimchi RSS ALERT    /    kimchi RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.233.6
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.