REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Heinz: Bierzemy pod uwagę zarówno rozwój organiczny jak i akwizycje

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 09-12-2010, 10:58
Heinz: Bierzemy pod uwagę zarówno rozwój organiczny jak i akwizycje
Kierowany przez Adama Dyszyńskiego Heinz będzie rozwijać infrastrukturę produkcyjną oraz optymalizować koszty

- Strategia Heinz Polska zakłada rozwój w kluczowych kategoriach produktowych. Na kupno dobrych marek jesteśmy stale otwarci i bacznie obserwujemy rynek. Jednak w tej chwili trudno mówić o konkretnych przedsięwzięciach, ponieważ do akwizycji potrzebne jest pojawienie się na sprzedaż marki odpowiedniej pod względem portfolio produktów oraz pozycji na rynku - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Katarzyna Gospodarek, rzceznik prasowy HJ Heinz Polska.

REKLAMA

- W najbliższym czasie planujemy kontynuację inwestycji w rozwój naszych kluczowych marek - Pudliszki oraz Heinz. Wiele będzie zależało od sytuacji na rynku. Nasze plany rozwojowe obejmują przede wszystkim dalsze inwestowanie w budowanie pozycji marek Pudliszki oraz Heinz, w tym rozwój oferty produktowej. Planujemy też prace nad rozwijaniem infrastruktury produkcyjnej oraz optymalizacją procesów i kosztów. W ostatnich latach zainwestowaliśmy sporo w rozwój mocy produkcyjnych z myślą o przyszłości - mamy nowoczesną linię do produkcji ketchupu oraz magazyn wyrobów gotowych - mówi Katarzyna Gospodarek.

Największą cześć sprzedaży Heinza, bo około 90 procent, generuje marka Pudliszki.

- Stale pracujemy nad rozwojem oferty Pudliszek. Tylko w tym roku wprowadziliśmy nową linię dań gotowych Domowa Spiżarnia, koncentrat pomidorowy z bazylią, zupełnie odmienioną serię musztard. Heinz radzi sobie dobrze w segmencie premium i na tym polu widzimy spore możliwości - mówi Katarzyna Gospodarek.

Strategia Heinz zakłada budowanie i rozwijanie takich kluczowych kategorii, jak sosy oraz dania gotowe i produkty ułatwiające szybkie przygotowanie posiłków, tzw. segment „convenience".

- W Polsce najważniejsze segmenty to ketchup, koncentraty pomidorowe, dania gotowe, sosy gorące oraz warzywa konserwowe. Będziemy się skupiać na umacnianiu się w tych właśnie obszarach. W tej chwili nie wykluczamy zarówno rozwoju organicznego, jak i poprzez przejęcia - mówi Katarzyna Gospodarek.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 308) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH