Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Heinz: Bierzemy pod uwagę zarówno rozwój organiczny jak i akwizycje

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 09-12-2010, 10:58
Heinz: Bierzemy pod uwagę zarówno rozwój organiczny jak i akwizycje
Kierowany przez Adama Dyszyńskiego Heinz będzie rozwijać infrastrukturę produkcyjną oraz optymalizować koszty

- Strategia Heinz Polska zakłada rozwój w kluczowych kategoriach produktowych. Na kupno dobrych marek jesteśmy stale otwarci i bacznie obserwujemy rynek. Jednak w tej chwili trudno mówić o konkretnych przedsięwzięciach, ponieważ do akwizycji potrzebne jest pojawienie się na sprzedaż marki odpowiedniej pod względem portfolio produktów oraz pozycji na rynku - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Katarzyna Gospodarek, rzceznik prasowy HJ Heinz Polska.

- W najbliższym czasie planujemy kontynuację inwestycji w rozwój naszych kluczowych marek - Pudliszki oraz Heinz. Wiele będzie zależało od sytuacji na rynku. Nasze plany rozwojowe obejmują przede wszystkim dalsze inwestowanie w budowanie pozycji marek Pudliszki oraz Heinz, w tym rozwój oferty produktowej. Planujemy też prace nad rozwijaniem infrastruktury produkcyjnej oraz optymalizacją procesów i kosztów. W ostatnich latach zainwestowaliśmy sporo w rozwój mocy produkcyjnych z myślą o przyszłości - mamy nowoczesną linię do produkcji ketchupu oraz magazyn wyrobów gotowych - mówi Katarzyna Gospodarek.

Największą cześć sprzedaży Heinza, bo około 90 procent, generuje marka Pudliszki.

- Stale pracujemy nad rozwojem oferty Pudliszek. Tylko w tym roku wprowadziliśmy nową linię dań gotowych Domowa Spiżarnia, koncentrat pomidorowy z bazylią, zupełnie odmienioną serię musztard. Heinz radzi sobie dobrze w segmencie premium i na tym polu widzimy spore możliwości - mówi Katarzyna Gospodarek.

Strategia Heinz zakłada budowanie i rozwijanie takich kluczowych kategorii, jak sosy oraz dania gotowe i produkty ułatwiające szybkie przygotowanie posiłków, tzw. segment „convenience".

- W Polsce najważniejsze segmenty to ketchup, koncentraty pomidorowe, dania gotowe, sosy gorące oraz warzywa konserwowe. Będziemy się skupiać na umacnianiu się w tych właśnie obszarach. W tej chwili nie wykluczamy zarówno rozwoju organicznego, jak i poprzez przejęcia - mówi Katarzyna Gospodarek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 785) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH