Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Heinz: Bierzemy pod uwagę zarówno rozwój organiczny jak i akwizycje

- Strategia Heinz Polska zakłada rozwój w kluczowych kategoriach produktowych. Na kupno dobrych marek jesteśmy stale otwarci i bacznie obserwujemy rynek. Jednak w tej chwili trudno mówić o konkretnych przedsięwzięciach, ponieważ do akwizycji potrzebne jest pojawienie się na sprzedaż marki odpowiedniej pod względem portfolio produktów oraz pozycji na rynku - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Katarzyna Gospodarek, rzceznik prasowy HJ Heinz Polska.

Heinz: Bierzemy pod uwagę zarówno rozwój organiczny jak i akwizycje
Kierowany przez Adama Dyszyńskiego Heinz będzie rozwijać infrastrukturę produkcyjną oraz optymalizować koszty

- W najbliższym czasie planujemy kontynuację inwestycji w rozwój naszych kluczowych marek - Pudliszki oraz Heinz. Wiele będzie zależało od sytuacji na rynku. Nasze plany rozwojowe obejmują przede wszystkim dalsze inwestowanie w budowanie pozycji marek Pudliszki oraz Heinz, w tym rozwój oferty produktowej. Planujemy też prace nad rozwijaniem infrastruktury produkcyjnej oraz optymalizacją procesów i kosztów. W ostatnich latach zainwestowaliśmy sporo w rozwój mocy produkcyjnych z myślą o przyszłości - mamy nowoczesną linię do produkcji ketchupu oraz magazyn wyrobów gotowych - mówi Katarzyna Gospodarek.

Największą cześć sprzedaży Heinza, bo około 90 procent, generuje marka Pudliszki.

- Stale pracujemy nad rozwojem oferty Pudliszek. Tylko w tym roku wprowadziliśmy nową linię dań gotowych Domowa Spiżarnia, koncentrat pomidorowy z bazylią, zupełnie odmienioną serię musztard. Heinz radzi sobie dobrze w segmencie premium i na tym polu widzimy spore możliwości - mówi Katarzyna Gospodarek.

Strategia Heinz zakłada budowanie i rozwijanie takich kluczowych kategorii, jak sosy oraz dania gotowe i produkty ułatwiające szybkie przygotowanie posiłków, tzw. segment „convenience".

- W Polsce najważniejsze segmenty to ketchup, koncentraty pomidorowe, dania gotowe, sosy gorące oraz warzywa konserwowe. Będziemy się skupiać na umacnianiu się w tych właśnie obszarach. W tej chwili nie wykluczamy zarówno rozwoju organicznego, jak i poprzez przejęcia - mówi Katarzyna Gospodarek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Heinz RSS ALERT    /    Pudliszki RSS ALERT    /    przetwórstwo owocowo-warzywne RSS ALERT    /    ketchup RSS ALERT    /    inwestycje RSS ALERT    /    dania gotowe RSS ALERT    /    sosy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.52.4
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.