REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Heinz chce przejmować polskie, silne marki

  • Autor: Parkiet
  • Data: 26-03-2010, 08:34
Heinz chce przejmować polskie, silne marki

Władze Heinza zapewniają, że w Polsce są firmy posiadające silne marki, które mogłyby być dla nich atrakcyjne. Na celowniku należącej do amerykańskiego koncernu spółki są producenci dań gotowych, sosów i ketchupów, których roczne przychody wynoszą co najmniej 50 mln zł - czytamy w Parkiecie. Serwis portalspozywczy.pl informował już o tym kilka tygodni temu.

REKLAMA

Lokomotywą Heinz Polska jest marka Pudliszki, którą Amerykanie kupili w 1997 r. Ketchupy i sosy, koncentraty, dania gotowe i warzywa konserwowe sprzedawane z tym logo generują około 90 proc. przychodów spółki.

Jak czytamy w Parkiecie w 2009 r. Heinz miał około 479 mln zł przychodów ze sprzedaży, czyli o 12 proc. więcej niż rok wcześniej. Prezes Heinz Polska nie podaje prognoz wyników finansowych na ten rok, ale zapewnia, że jest zadowolony z osiągniętego poziomu sprzedaży w 2009 r. i w tym roku chciałby powtórzyć ubiegłoroczną dynamikę.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (12 382) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH