Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Heinz i Agros Nova łącznie kontrolują ponad połowę rynku keczupów w Polsce

  • Autor: MB, portalspozywczy.pl
  • Data: 13-04-2010, 15:54

Według danych AC Nielsen liderem polskiego rynku keczupów w 2009 r. była spółka Heinz, która kontrolowała 28,6 proc. tego rynku. Zaraz za nią znalazła się Agros Nova, której wartościowe udziały w tym rynku firma badawcza oszacowała na 26,6 proc.

Trzecie miejsce na podium jeśli chodzi o wartościowy udział w polskim rynku keczupów zajęła w 2009 r. spółka Unilever.

Pozostałe marki kontrolują 10,5 proc. tego rynku, spółka Dawtona ma 6,6 proc. udział. Marki własne keczupów stanowią w całym tym segmencie 6 proc. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 691) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH