Heinz nie jest zainteresowany kupnem Sorelli od Agros Nova

- Przejęcie Sorelli jest ciekawym pomysłem dla firm, które chcą konsolidować polski rynek. Heinz nie ma planów przejęcia tej marki. Dżemy nie są dla nas bowiem strategicznym segmentem - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Adam Dyszyński, prezes Heinz Polska.
Polski oddział firmy Heinz nie planuje przyspieszenia rozwoju kategorii dżemów na polskim rynku i chce skupić się na kluczowych kategoriach czyli sosach i daniach gotowych. Produkcję dżemów w fabryce w Międzychodzie firma traktuje jako działalność dodatkową.
Agros Nova szuka kupca marki dżemów Sorella. Zainteresowanie marką wyraził już prezes Makronów Polskich, rynek spekuluje również, że zakupem może być zainteresowana giełdowa grupa Pamapol.
- Myślimy globalnie i jeśli kupowalibyśmy markę lub firmę, szukalibyśmy raczej mocnych i znanych w całej Polsce Brandów - mówi Adam Dyszyński.
W branży mówi się, że sama marka dżemu może być warta około 5 mln zł. Na razie jeszcze nie wiadomo która firma stanie się właścicielem Sorelli. - Otrzymaliśmy oferty od zainteresowanych firm, które analizujemy. Kolejne etapy to due diligence i negocjacje. Ze względu na poufny charakter tego procesu nie udzielamy bliższych informacji na temat jego przebiegu i uczestników - powiedziała kilka tygodni temu Joanna Bancerowska, Public Relations Manager Agros Nova.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!