REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Heinz Polska zmienił operatora logistycznego

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 09-06-2015, 11:59
Heinz Polska zmienił operatora logistycznego

HJ Heinz Polska podpisał umowę o współpracy z FM Logistic. W ramach kontraktu operator będzie obsługiwać 100 proc. wolumenów producenta FMCG. Załadunki dla tej operacji odbywać się będą w Pudliszkach, a dystrybucja prowadzona będzie na terenie całego kraju.

REKLAMA

Firma Heinz wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych gdzie została założona w 1869r. W chwili obecnej jej fabryki są zlokalizowane na sześciu kontynentach w ponad 200 krajach. Producent oferuje dziś klientom 5700 produktów. W jego portfolio znajduje się 150 marek, które zajmują miejsca w pierwszej dwójce najlepiej sprzedających się na rynku w swoich kategoriach. Najbardziej rozpoznawalny produkt firmy – legendarny ketchup Heinz - ma ponad 50% udziału w amerykańskim rynku.. W marcu br. zapowiedziano fuzję Heinz i Kraft Foods Group. W momencie, w którym dojdzie ona do skutku, połączone firmy Kraft i Heinz staną się piątą w kolejności największą globalną firmą, operującą na międzynarodowym rynku żywności.

W Polsce koncern Heinz pojawił się w 1994 roku jako importer, a od 1997 r., po zakupie fabryki w Pudliszkach, nastąpił jego dalszy rozwój, już jako wytwórcy.

- Rozpoczęcie współpracy z Heinz w Polsce wpisuje się w globalną strategię Grupy FM, dotyczącą długofalowego rozwoju i poszerzania partnerstwa z klientami, będącymi globalnymi producentami żywności. Współpraca ta umacnia pozycję naszej firmy, jako strategicznego partnera w segmencie rynku dóbr szybko zbywalnych oraz potwierdza ugruntowaną pozycję FM Logistic w roli wiodącego operatora logistycznego dla branży FMCG, zarówno w Polsce jak i w Europie – mówi Magdalena Lubańska Dyrektor Transportu w FM Logistic Polska.

- Zaangażowanie FM Logistic, jako głównego operatora w Polsce, stanowi część naszej strategii, która zakłada umacnianie partnerstwa z naszymi kluczowymi dostawcami logistycznymi w obrębie Europy. Tak zorganizowana kooperacja, mamy nadzieję, umocni konkurencyjną pozycję Heinz w Polsce, w zakresie standardów świadczenia usług, czyli ich jakości, niezawodności, elastyczności i kosztów. Mamy nadzieję, że zacieśniona współpraca FM Logistic i Heinz wpłynie na zwiększenie wydajności obsługi klienta na całym polskim rynku - mówi Remco Klein , Senior Commercial Logistics Manager Heinz Europe.

FM Logistic od prawie 20 lat w Polsce i blisko 50 we Francji tworzy rozwiązania dedykowane obsłudze wymagającej branży dóbr szybko-zbywalnych. W tej chwili obroty z tego sektora stanowią 33% w portfelu operatora. Kolejne 35%, pochodzi z obsługi sieci handlowych.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 495) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH