Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Heinz prowadzi restrukturyzację działalności w Polsce

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 25-11-2011, 12:58
Heinz prowadzi restrukturyzację działalności w Polsce
Adam Dyszyński, prezes Heinz Polska

- Rozbudowujemy zakład w Pudliszkach, gdzie przenoszona jest produkcja dań gotowych z Międzychodu. Fabryka w Pudliszkach będzie kompleksowo obsługiwała procesy produkcji i logistyki Heinz Polska. Ponadto Pudliszki są jedną z najmocniejszych marek w Polsce oraz wiodącym graczem rynkowym w kluczowych kategoriach - zapewnia Katarzyna Gospodarek, rzecznik prasowy Heinz Polska.

Niedawno Heinz ogłosił, iż zamierza zamknąć więcej fabryk na świecie, niż planował wcześniej. Koncern chce także optymalizować swoją ofertę, sprzedając produkty w mniejszych opakowaniach. Powodem tych decyzji jest kolejny kwartał słabych wyników.

- Heinz nie podjął żadnych decyzji w zakresie wskazania trzech zakładów objętych restrukturyzacją. Na tym etapie nie widzimy więc możliwości komentowania tej kwestii. Oczywiście trudna sytuacja gospodarcza jest odczuwalna także w Polsce. Zapewne wszyscy producenci z branży spożywczej borykają się z tym problemem. Jednak Pudliszki to silna i doceniana przez konsumentów marka, a dzięki naszym działaniom na rynku oraz optymalizacji kosztów zapewniamy jej stabilną pozycję - mówi Katarzyna Gospodarek, rzecznik prasowy Heinz Polska.

Heinz na świecie istnieje od ponad 140 lat. W Polsce pod marką Heinz można kupić ketchupy (tradycyjny i meksykański), sosy zimne (czosnkowy, chilli, tysiąc wysp, egzotyczny) oraz fasolkę w sosie pomidorowym. W 1997 roku H.J. Heinz Company, amerykański koncern produkujący żywność, kupił pakiet większościowy spółki Pudliszki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • dsx 28-11-2011, 10:47:
ZAWSZE jak słyszę od producenta słowa "optymalizacja produkcji" zapala mnie się czerwone światełko i refleksja: znowu chcą porobić klienta:(
Zwykle taki proces kończy się: mniejszym opakowaniem, napowietrzeniem produktu, wprowadzeniem zamienników surowca, zmianą kształtu produktu lub opakowania mającym na celu "oszukanie" klienta....
  • Volks deutsch aus Warschau 26-11-2011, 09:05:
Heinz to czysto polski majonez......Heil aufwiederseehen...!!!!
  • fs 26-11-2011, 00:10:
"Koncern chce także optymalizować swoją ofertę, sprzedając produkty w mniejszych opakowaniach. "

czyli mniej towaru za tą samą cene, więcej powietrza

ladny sposob na oszukiwanie klientów "optymalizacja" sic

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH