Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Helio ograniczyło nierentowne kontrakty

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 07-06-2013, 14:26
Helio ograniczyło nierentowne kontrakty
Prezes Helio jest zadowolony z wyników za pierwsze trzy kwartały bieżącego roku

- Przyznaję, że rynek jest trudny i panują na nim niekorzystne nastroje zakupowe w społeczeństwie, w tym m.in. malejąca konsumpcja, czy wysokie bezrobocie. Nie zmienia to jednak faktu, że realizowana przez nas strategia pozwala nam niwelować negatywne determinanty zewnętrzne - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Leszek Wąsowicz, prezes Helio.

Leszek Wąsowicz, prezes bakaliwoej spółki Helio, przyznaje, że rynek obecnie jest trudny i panują na nim niekorzystne nastroje zakupowe.

Jak Helio walczy o konsumentów w tym trudnym czasie?

- Na naszą korzyść działa ponad 20 letnie doświadczenie i renoma w branży. Od lat dostarczamy terminowo produkty  od sprawdzonych producentów. Ostatni kwartał mimo ogólnych nastrojów kryzysowych na rynku zakończyliśmy kilkunastoprocentowym wzrostem sprzedaży w ujęciu ilościowym - dodaje prezes.

Prezes zapewnia, że jest zadowolony z wyników za pierwsze trzy kwartały bieżącego roku, bo jest to dobry prognostyk na przyszłość. - W tym czasie zysk zwiększył się o 78 proc. Poprawa efektywności operacyjnej spółki była możliwa m.in. dzięki przeniesieniu działalności do nowego zakładu w Brochowie, będącego największym tego typu obiektem w branży bakaliowej w Polsce, ograniczeniu nierentownych kontraktów, które pośrednio wpływały niekorzystnie na współpracę z innymi klientami, a także dzięki bardziej zachowawczej polityce zakupów surowca. Wewnętrzne determinanty kształtujące wyniki Helio są obiecujące zarówno w perspektywie bieżącego roku, jak i przyszłych lat - twierdzi prezes. 

Firma Helio powstała w 1992 roku. Od kwietnia 2007 r. papiery wartościowe spółki notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Helio jest importerem i dystrybutorem bakalii oraz producentem mas makowych. Poza produktami z maku w ofercie Helio znajdują się orzechy, owoce suszone i kandyzowane, ziarna oraz masy krówkowe. Spółka oferuje swoje produkty pod markami: Helio, Helio Gold i Słoneczne Owoce do największych sieci handlowych, hurtowni i sklepów spożywczych w Polsce, a także zaopatruje pod markami własnymi (tzw. private labels) m.in. Auchan, Carrefour, EKO Holding, E.Leclerc, Intermarche, JMD „Biedronka", Makro C&C

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 900) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH