Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Helio stawia na rozwój swojej marki oraz private label

  • Autor: MB. www.portalspozywczy.pl
  • Data: 25-01-2013, 09:05
Helio stawia na rozwój swojej marki oraz private label
Leszek Wąsowicz, prezes Helio

Władze bakaliowej spółki giełdowej Helio zapewniają, że firma będzie rozwijać się dwutorowo.

- Planujemy kontynuować przyjętą dotychczas strategię rozwoju, co dzięki wykorzystaniu posiadanego doświadczenia oraz zwiększonych mocy produkcyjnych przedsiębiorstwa powinno znaleźć odzwierciedlenie w dalszym wzroście udziału produktów sygnowanych marką Helio w krajowym rynku bakalii. Jednocześnie w kontekście rosnącego udziału private labels w większości kategorii rynku FMCG, w tym bakalii, będziemy dążyć do dalszego zwiększenia wolumenu sprzedaży tych produktów oraz rozszerzenia dotychczasowej listy dostarczanych asortymentów marek własnych o nowe pozycje - zapewnia Leszek Wąsowicz, prezes Helio.

Udział private label w przychodach spółki przekracza 40 proc. 

- Wśród klientów współpracujących z nami w tym zakresie znajdują się wszystkie czołowe sieci handlowe działające w Polsce. Posiadanie w naszym portfolio zarówno produktów sygnowanych marką producencką, jak i marką własną sieci handlowych pozwala na bieżące dostosowywanie oferty do potrzeb i upodobań klienta, a tym samym do dalszego zwiększania sprzedaży spółki - dodaje prezes.

Helio stawia na rozwój organiczny ale nadal nie wyklucza akwizycji.

- Nasze nastawienie do akwizycji nie zmieniło się. Jeżeli pojawi się zatem interesująca, perspektywiczna i opłacalna z biznesowego punktu widzenia propozycja, z pewnością z niej skorzystamy. Niestety dotychczas otrzymane propozycje, w naszej ocenie nie pozwoliłyby uzyskać pożądanego i opłacalnego efektu synergii - zapewnia Leszek Wąsowicz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ~ola 28-01-2013, 12:50:
Hmm... a ja dziś wieczorem zasnę na prawym, albo lewym boku, albo na plecach, albo na brzuchu. Czy osobie redagującej tytuły zdarza się chwila refleksji nad ich znaczeniem?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH