Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Herbapol Lublin chce być wiceliderem w nowej kategorii wartej 372 mln zł

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 16-10-2014, 11:15
Herbapol Lublin chce być wiceliderem w nowej kategorii wartej 372 mln zł
Prezesem Herbapolu Lublin jest Roman Górny (na zdj.) Fot. zelaznastudio.pl

Herbapol Lublin wchodzi na rynek produktów dżemowych. W perspektywie zaledwie dwóch lat spółka planuje zyskać pozycję wicelidera kategorii wartej 372 mln zł, a także napędzić wzrost całego segmentu. Debiut rynkowy dżemów, konfitur i powideł marki Herbapol wspierany będzie szeroko zakrojonymi działaniami marketingowymi.

Na sklepowe półki w całej Polsce wchodzi kompleksowa oferta dżemów, konfitur i powideł marki Herbapol. Produkty zostały opracowane według tradycyjnych receptur z najlepszych odmian polskich owoców pochodzących z lokalnych upraw. Dżemy dostępne są w siedmiu wariantach, w tym: dżem z truskawek z Lubelszczyzny, dżem z wiśni odmiany nadwiślanka, dżem z malin odmiany polka, dżem z czarnych porzeczek z okolic Nałęczowa, dżem aksamitny truskawkowy bez pestek - opracowany specjalnie dla dzieci, a także dżemy z czereśni czy agrestu. Konfitury dostępne są w trzech wariantach smakowych - truskawkowym, malinowym oraz wiśniowym. Portfolio uzupełniają też powidła ze śliwek węgierek z okolic Nałęczowa. Produkty są już dostępne w sklepach tradycyjnych. Niebawem będzie je można również kupić w największych sieciach handlowych w całej Polsce.

- Rynek produktów dżemowych jest dla nas naturalnym kierunkiem rozwoju. Od 65 lat oferujemy Polakom najwyższej jakości, zdrowe i smaczne produkty. Mając bardzo silną pozycję na rynku herbat i syropów tworzonych z wyjątkowych kompozycji owoców, w naturalny sposób uzupełniamy teraz nasze portfolio, wprowadzając na rynek dżemy, konfitury i powidła marki Herbapol. Prace nad debiutem - pomysłem i recepturą - trwały ponad dwa lata. Jestem przekonany, że nasze produkty szybko zdobędą sympatię konsumentów, co pozwoli nam zyskać pozycję wicelidera kategorii w mniej niż dwa lata. Nie mam również wątpliwości, że nasza aktywność w tym segmencie spopularyzuje całą kategorię, dlatego spodziewam się jej wzrostu o ok. 30 proc. w ciągu nie dalej niż 5 lat - powiedział Roman Górny, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny, Herbapol Lublin SA.

Herbapol Lublin spodziewa się, że w 2015 r. dżemy, konfitury i powidła wygenerują ok. 10 - 15 mln zł przychodów. Celem spółki na najbliższe 24 miesiące jest zyskanie pozycji wicelidera kategorii. 


W perspektywie 5 lat grupa chce mieć aż 20 proc. udziałów rynkowych. W tym czasie rozwinie się również cała kategoria produktów dżemowych - Herbapol Lublin spodziewa się ok. 30 proc. wzrostu kategorii, która obecnie warta jest 372 mln zł.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH