REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Hortex: Konsumenci coraz większą wagę przywiązują do wyglądu produktów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 29-07-2011, 12:50
Hortex: Konsumenci coraz większą wagę przywiązują do wyglądu produktów
Eksperci z Horteksu zdają sobie sprawę, że konsumenci dużą wagę przykładają do wyglądu i opakowań produktów spożywczych

- Nowoczesne opakowanie produktu powinno zarówno odpowiadać na potrzeby klientów - być funkcjonalne, jak i przyciągać uwagę, zachęcać do zakupu, gdyż coraz częściej decyzje o wyborze zapadają przy półce sklepowej - mówi Beata Łosiak, PR manager Hortex Holding.

REKLAMA

- Dlatego też bardzo dużą wagę przykładamy do projektów opakowań, staramy się by jak najlepiej komunikowały walory naszych produktów i wartości marki Hortex. Wygląd opakowań dostosowujemy do grup odbiorców, a wielkość i funkcjonalność do ich potrzeb. W ubiegłym roku by wzmocnić wizerunek wprowadziliśmy spójną, bardziej atrakcyjną i nowoczesną szatę graficzną opakowań soków i mrożonek. W tym sezonie nowe opakowania zyskały orzeźwiające napoje Hortex. To pierwsze na rynku opakowania z odniesieniem do fanpage marki na facebooku. Ze względu na funkcjonalność opakowań oraz ich popularność nasze soki i napoje sprzedajemy przede wszystkim w 1 i 2 litrowych kartonach - mówi Beata Łosiak.

Inaczej wygląda sytuacja w przypadku napojów i soków dla dzieci. - Rośnie sprzedaż soków i napojów w małych kartonikach (200ml). Przy zakupie dzieci zwracają uwagę na atrakcyjne opakowanie, kolorową grafikę, rozpoznawalnego lubianego bohatera, np. Scooby Doo, lwa Leona, natomiast dla rodziców chcących zapewnić swoim pociechom, to co najlepsze - ważna jest marka i bezpieczeństwo opakowania - zapewnia Beata Łosiak.

Większość mrożonych warzyw i owoców sprzedawana jest w opakowaniach wystarczających na przygotowanie obiadu dla rodziny. - Zupy, warzywa solo, czy też mieszanki warzywne oferujemy w opakowaniach 450gr, natomiast dania gotowe pakowane są w torebki 700gr. Wyjątkiem są dania warzywne Hortex Stimeria o gramaturze 275-300gr w rewolucyjnych opakowaniach, które przeznaczone są dla 1 osoby - mówi Beata Łosiak.

Opakowanie Hortex Stimeria wykonane jest ze specjalnej folii z systemem zaworków, które działa jak garnek do gotowania na parze. - Po włożeniu do mikrofalówki, pod wpływem ciepła wewnątrz opakowania wytwarza się para, która gotuje warzywa dzięki zintegrowanym w folii zaworkom. Nowatorska technologia gwarantuje zachowanie naturalnego smaku warzyw i wartości odżywczych - mówi mówi Beata Łosiak.

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • staruch 01-08-2011, 09:25:
Says who? Zresztą o czym jest w ogóle ten "artykół" ?
  • student 31-07-2011, 10:14:
a co to ma wspólnego z tym artykułem???
  • Hortinowiec 30-07-2011, 20:53:
Dziwne rzeczy dzieją się w Hortino-Poltino Stanisław Augustyn chyba na stanowisko prezesa Hortino Leżajsk producenta mrożonek Poltino

Zobacz wszystkie komentarze (3)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 459) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH