REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Hortex liczy na rozwój rynku mrożonek

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-01-2012, 13:27
Hortex liczy na rozwój rynku mrożonek

Rynek mrożonych warzyw i owoców pozostaje stabilny. Jednak z racji niskiego spożycia mrożonek w Polsce, mamy nadzieję na jego dalszy rozwój - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Beata Łosiak, PR Manager Hortex Holding SA.

REKLAMA

Zmiana stylu życia, oraz przyspieszenie jego tempa, a także rosnąca grupa konsumentów dbających o zdrową dietę i jednocześnie chcących mniej czasu poświęcać na przygotowanie posiłków - to może stać się głównym stymulatorem wzrostu rynku i popytu m.in. na mrożone dania gotowe na bazie warzyw. - Konsumenci cenią dania gotowe za łatwość i szybkość przygotowania, doceniają ciekawe połączenia smaków. Dania Świata Hortex uważają za ciekawą alternatywę w stosunku do posiłków tradycyjnie przygotowywanych w domu. Ponadto produkty Horteksu darzą dużym zaufaniem ze względu na wieloletnią tradycję, wysoką jakość i szeroki asortyment - mówi Beata Łosiak. 

Podkreśla, że jako lider rynku, Hortex kreuje nowe trendy: - Wprowadzamy innowacyjne produkty, ciekawe połączenia smaków. Staramy się także edukować konsumentów odnośnie zalet mrożonek - tłumaczy PR Manager Hortex Holding. - Wprowadzona w 2010 roku nowa kategoria mrożonych dań do gotowania na parze - Hortex Stimeria, także bardzo dobrze została przyjęta przez konsumentów. Hortex Stimeria Warzywa po toskańsku z kurczakiem szybko stały się jednym z liderów naszych dań gotowych - wskazuje.

Dodaje, że w 2012 roku Hortex planuje kolejne inwestycje w rynek. - Dla naszych konsumentów przygotowaliśmy liczne promocje, naszą markę będziemy także wspierać intensywną kampanią reklamową, będziemy także starali się przekonać do kategorii mrożonych warzyw, owoców i dań gotowych kolejnych konsumentów - mówi Beata Łosiak. - Biorąc pod uwagę spożycie mrożonek w Polsce i w innych krajach europejskich jesteśmy przekonani, że jest to nadal rynek do dużym potencjale - akcentuje.

KOMENTARZE: (5)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • kowalski 30-05-2012, 12:15:
stimeria to malizna i drożyzna,
za taką wygodę i piękną folię szkoda pieniędzy.
jeśli zarząd ograniczy koszty zarządu to może wygeneruje oszczędności, które zaowocują spadkiem ceny na te nowości
  • zjadacz mrożonek 19-01-2012, 13:08:
A ja tam jestem zafascynowana stimerią Hortex, szczególnie polecam warzywa po toskańsku. Tym produktem firma naprawdę robi furorę. U mnie w pracy ludzie jedzą te produkty na śniadanie. Super polecam
  • Zosia 19-01-2012, 08:29:
Ja też polecam konkuręcje. Lubie marchewke, dużo marchewki.

Zobacz wszystkie komentarze (5)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 587) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH