Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Hortex promuje mrożonki

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 13-11-2013, 14:12

Wystartowała kolejna odsłona kampanii Hortex, opracowana i zrealizowana przez Opus B. Spot, który otwiera kolejne pytanie o postać Matki Natury, promuje mrożonki.

W komunikacji marki wykorzystano koncept Matki Natury, która wybiera wyłącznie najlepsze produkty. Konsumenci poznają jej królestwo i w humorystyczny sposób dowiadują się o słabości do produktów Hortex. 

Kampania rozpoczęła się 7 listopada. 30 sekundowy spot będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, na kanałach tematycznych oraz w kinach. Dodatkowo kampanię wspierają działania w prasie i w Internecie. Agencja Opus B odpowiada za całościowy koncept kreatywny oraz za realizację kampanii, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC. Produkcję spotu powierzono Mojo Films Ltd., reżyserię - Tadeuszowi Śliwie, a zdjęcia - Witowi Dąbalowi. Postprodukcję spotu przygotował LUNAPARK motion arts collective.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 045) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH