- Współpraca z klientami HoReCa układała się dobrze jeżeli rozumie się jego potrzeby, oczekiwania w szczególności w obszarze produktu. Mrożone owoce i warzywa są idealnym rozwiązaniem dla szeroko pojętej gastronomii, dla której liczą się takie czynniki jak: szybkość przygotowania produktów, oszczędność czasu, dostępność, stabilność ceny przez cały rok oraz bezpieczeństwo produktu, które nie zawsze są możliwe do osiągnięcia w przypadku świeżych warzyw i owoców - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Jerzy Sidor, mówi prezes zarządu Hortino ZPOW Leżajsk Sp. o.o.
- Dlatego produkty te na stałe zagościły w kuchniach lokali gastronomicznych. Istotną kwestią dla gastronoma jest przede wszystkim oferta produktowa, która musi spełniać jego oczekiwania - mówi Jerzy Sidor, mówi prezes zarządu Hortino ZPOW Leżajsk Sp. o.o.
Jego zdaniem dbałość o jakość produktów ich powtarzalność to jeden z najważniejszych obszarów dla tego segmentu.
- Drugim ważnym czynnikiem jest utrzymanie dostępności produktów oraz elastyczność w obszarze logistyki. Bardzo duża liczba podmiotów zainteresowanych w ostatnim czasie sprzedażą produktów cateringowych sprawiła, że na rynku dochodzi do walki cenowej pomiędzy producentami co jest zjawiskiem niepożądanym i destabilizującym handel w tym segmencie - dodaje Jerzy Sidor.
I dodaje, że atrakcyjność segmentu HoReCa można rozpatrywać również na poziomie nakładów inwestycyjnych w tym marketingowych w obszarach choćby samej marki. - Tak jak w przypadku handlu detalicznego element ten odgrywa kluczową rolę tak w przypadku gastronomii koszty te można ograniczyć. I to na pewno zachęca małe firmy do poszukiwania możliwości sprzedaży w tym segmencie - twierdzi prezes.
KOMENTARZE: (1)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (1)