Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Iglotex: Najlepsze lata rynku produktów mrożonych dopiero przed nami

- Analizując spożycie produktów mrożonych w Polsce, w dalszym ciągu widzimy, że jest ono kilkakrotnie niższe, w zależności od kategorii, niż w krajach Europy Zachodniej. Coraz większe tempo i zmiana stylu życia powoduje, iż zainteresowanie mrożonkami w Polsce rośnie - w obu kanałach, tj. w handlu detalicznym i HoReCa - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Maciej Włodarczyk, prezes zarządu Grupy Kapitałowej Iglotex.

Iglotex: Najlepsze lata rynku produktów mrożonych dopiero przed nami
fot, Iglotex

- Coraz większa liczba szefów kuchni docenia wygodę i szybkość, a to główne atuty kategorii mrożonek. Oba kanały - tradycyjny i HoReCa - mają wysoki potencjał dalszego wzrostu. Intensywnie pracujemy nad zwiększaniem bazy obsługiwanych klientów, aby zapewnić naszym dostawcom jak największą dystrybucję numeryczną i sprzedaż ich produktów - mówi Maciej Włodarczyk, prezes firmy Iglotex.

Jego zdaniem przedstawiciele rynku HoReCa to klienci wymagający, oczekujący „skrojonej na miarę" oferty i maksymalnie kompleksowej współpracy. Bardzo ważna jest również elastyczność - terminowe odpowiadanie na zapotrzebowania, wysoki poziom realizacji dostaw. - Bez wypracowania kompetencji w tych kluczowych obszarach, szanse na rozwój współpracy z przedstawicielami HoReCa są nikłe - dodaje prezes. 

I dodaje, że oczekiwania poszczególnych podmiotów są bardzo zróżnicowane, więc umiejętność dopasowania jest niezbędna. - Oferta musi być „skrojona na miarę" - innymi towarami zaineresowane są restauracje, innymi bary, a innymi klienci z segmentu socjalnego - podkreśla Maciej Włodarczyk.

Mrożone warzywa i owoce to największy segment rynku produktów mrożonych w Polsce. Jego wartość w kanale sprzedaży detalicznej to 670 mln zł. Jest to również jeden z najszybciej rosnących rynków, którego dynamika przekracza 5 proc. rocznie. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Maciej Włodarczyk RSS ALERT    /    Iglotex RSS ALERT    /    mrożonki RSS ALERT    /    rynek mrożonek w Polsce RSS ALERT    /    rynek HoReCa w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (6)

  • Ex ph 2014-03-26 18:24:05
    \"(...)dynamika przekracza 5 proc. rocznie.\" :-D, tak Panie Prezesie w Koszalinie na pewno dynamika w segmencie WiO wynosi 5 %, jakby nie liczył gdzieś te 5 % się znajdzie
  • kot 2014-03-26 23:05:08
    Obserwując rynek Iglotex osiąga te 5% r/r kosztem Hortexu,gdzie ich marni ludzie nie potrafią wykorzystać potencjału lidera.,a dystrybucja marnie wierzy w nich
  • ex ph 2014-03-27 18:41:45
    Niom 5% r/r kosztem Hortexu, chyba w kategorii soków i nektarów. Patrzcie w numerykę dalej ....
  • Chrupka 2014-03-28 04:02:33
    dynamika pingwina bedzie spadać Panowie i Panie z Hortexu odpierają atak.
  • fachowiec 2014-03-31 17:22:45
    oferta skrojona na miarę z Iglotexu ;) Panie Maciek chyba nie wie Pan jaką firmą zarządza... Stare auta, kiepscy ludzie w terenie i trzech wspaniałych managerów \" skrojonych na miarę\" heh ... A ten tytuł to chyba dla \"łosia\", który odkupi udziały od Penty ;)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.195.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.