Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Owoce i warzywa

Iglotex: polskie pochodzenie produktu wpływa na decyzje zakupowe Polaków

- Pierwsze półrocze roku zaliczamy do udanych. Sezon lodowy w dystrybucji mrożonek rozpoczął się w znacznie wcześniej niż zazwyczaj. Kwiecień był najcieplejszy w historii ponad 200 lat pomiarów. Średnia temperatura w kwietniu była na poziomie chłodnego lipca, a nie kalendarzowej wiosny. Równie ciepły był maj. Dzięki temu kategoria lodów odnotowała kilkudziesięcioprocentowe wzrosty sprzedaży rok do roku i jeśli temperatura dopisze również w miesiącach letnich, rynek lodów ma szansę odnotować w tym roku rekordowe wzrosty. Wzrosty odnotowuje również branża gastronomiczna, głównie dzięki dobrej pogodzie oraz mistrzostwom świata w półce nożne, a także rosnącej zamożności społeczeństwa - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Maciej Włodarczyk, prezes Igloteksu.

Iglotex: polskie pochodzenie produktu wpływa na decyzje zakupowe Polaków
Maciej Włodarczyk, prezes Igloteksu/ fot. Żelazna Studio

To również był intensywny czas dla marki Proste Historie. - W czwartym kwartale 2017 rebrandingowi poddaliśmy markę Bistro, funkcjonującą w kategorii pizza i zapiekanki. Na początku 2018 roku podstawową ofertę marki Bistro uzupełniliśmy o linię „Polskie Smaki”. To produkty inspirowane polską tradycją kulinarną wybranych kuchni regionalnych. Logo „Polskie Smaki” z założenia ma stać się logotypem dla multikategorii, przeznaczonym dla produktów inspirowanych potrawami kuchni polskiej i kuchniami regionalnymi. Kształt znaku został zainspirowany tradycyjnymi motywami folklorystycznymi charakterystycznymi dla poszczególnych regionów naszego kraju. Ponadto komunikacja regionalności została zakomunikowana przez użycie języków regionalnych w nazwach nowych produktów. Dlaczego poszliśmy w tym kierunku? Jak wskazują badania, polskie pochodzenia produktu to cecha kluczowa obok ceny, która wpływa na decyzje zakupowe Polaków. Jednocześnie jest to druga (po świeżości) cecha kojarzona z wysoką jakością produktu. Z kolei podkreślanie znaczenia „lokalności, tutejszości” to jeden z najszybciej rosnących trendów w sferze zakupów spożywczych - wyjaśnia prezes Igloteksu.

I dodaje, że jeśli chodzi o wyzwania wewnętrzne Igloteksu, to głównym jest wdrożenie zintegrowanego systemu ERP w całej Grupie. - W tym roku wdrożyliśmy już pilotażowo docelowy system w jednej z trzech spółek dystrybucyjnych, a aktualnie realizujemy pilotażowe wdrożenie w jednym z trzech zakładów produkcyjnych. Pełne wdrożenie w całej Grupie planujemy zakończyć w przyszłym roku - mówi Maciej Włodarczyk.

Druga połowa 2018 roku dla marki Proste Historie zapowiada się interesująco. - Co roku we wrześniu, w momencie przejścia sezonu lodowego w kulinarny, rozszerzamy ofertę o nowe produkty. Nie inaczej będzie i tym razem. Oferta owoców pod marką Proste Historie zostanie uzupełniona o dwa nowe produkty. Oferta produktów chłodzonych zostanie poszerzona o mini pyzy z mięsem oraz kluski śląskie, a w kategorii zapiekanek pojawi się zapiekanka z kurczakiem. Nowości sygnowane będą naszą flagową marką Proste Historie. Obecnie pracujemy też nad nową kategorią, której dwa pierwsze produkty powinny ujrzeć światło dzienne również jesienią. Na razie nie mogę ujawnić nic więcej - dodaje.

Czy incydent związany z wycofywaniem mrożonek, które potencjalnie mogą być zakażona bakterią Listeria monocytogenes – uderza w Grupę Iglotex?

więcej informacji:

Iglotex RSS ALERT    /    mrożonki RSS ALERT    /    Maciej Włodarczyk RSS ALERT    /    Proste Historie RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Polak 2018-08-08 08:06:23
    Napisz jeszcze jakiego pochodzenia są właściele Iglotexu i kto tak naprawdę na tym zarabia. Jedyne co macie z Polską wspólnego to że część produktów kupujecie od Polskich dostawców ale to co zrobicie nie jest inwestowane w całości w Polską gospodarkę tylko w zagraniczne fundusze inwestycyjne.
  • Klient 2018-08-09 12:22:24
    Uważam, ze firma rozwija sie w sposób prawidłowy i zrównoważony. Produkty sa dobrej jakosci zwłaszcza pizze polskie smaki. A to jaki jest kapitał to sprawa drugorzędna.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.185.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.