Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Intenson chce podbić rynki zachodniej Europy, odświeża opakowania i poprawia jakość produktów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 07-06-2017, 13:58
Intenson chce podbić rynki zachodniej Europy, odświeża opakowania i poprawia jakość produktów
Michał Lasocki, prezes zarządu Intenson Europe/ fot. Żelazna Studio

- Dostrzegamy potrzebę wysokiej jakości produkcji. Kierunkiem naszej ekspansji jest Europa zachodnia. Pracujemy zgodnie z międzynarodowym standardem jakości IFS. Nasze działania koncentrujemy na polepszeniu jakości finalnego produktu, aby był zdrowy oraz bezpieczny dla klientów. Zainstalowaliśmy magnetyzery, metaldetektory i stoły inspekcyjne, które ograniczają pojawienie się ciał obcych w produkcie - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Michał Lasocki, prezes zarządu Intenson Europe.

- Posiadamy nowoczesny zakład produkujący superfoods i żywność specjalistyczną, w tym ekologiczną i bezglutenową. W trzecim kwartale uruchomimy czwartą linię produkcyjną, dzięki czemu nasze zdolności produkcyjne wzrosną do 1 mln opakowań na jedną zmianę, co umożliwi nam duży zapas mocy produkcyjnych - dodaje szef Intenson Europe. 

Poza tym spółka przeprowadza rebranding opakowań. - Nowe mają w oczywisty sposób komunikować wartości odżywcze naszych produktów, co mamy nadzieję sprawi, że Polacy częściej będą sięgać po zdrową żywność - mówi Michał Lasocki. 

Superfoods nadal budzą emocje na polskim rynku żywności, z racji tego, że nie ma jednej definicji tego "zjawiska".

Zdaniem Michała Lasockiego terminem superfoods można nazywać żywność, która jest naturalna, nieprzetworzona oraz ma w swoim składzie wyjątkowo cenne właściwości, potwierdzone naukowo. - W naszym przypadku definitywnie nie jest to „chwyt” marketingowy. Jesteśmy jednak świadomi, że na rynku istnieją firmy, które błędnie informują konsumentów. Przykładem są ciastka chia, w których realna zawartość chii to tylko 0,23 proc. - dodaje prezes Intenson Europe.

Produkty pod marką Intenson są dostępne w ofercie krajowych marketów oraz delikatesów, a także w sklepach specjalistycznych ze zdrową żywnością. Od dwóch lat, firma rozwija zagraniczną sieć dystrybucji, i eksportuje swoje produkty m.in. do Wielkiej Brytanii, Szwecji, Austrii, Niemiec, Czech i do Słowenii. W ofercie sprzedażowej, znajduje się ok. 100 super zdrowych produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Anna 20-06-2017, 22:25:
Chiny rządzą. Są firmy , jak z Legnicy co wszystko ma chińskie i pisze Polska lub EU. Ściema póki konsument kupuje i się nie zna.
  • Karina 14-06-2017, 16:45:
Przydałoby się sprzedawać ksylitol fiński, a nie podrabiany chiński ;)

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 715) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH