Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Intenson Europe: chcemy inspirować konsumentów zdrowiem ale i dobrym smakiem

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 28-03-2018, 11:11
Intenson Europe: chcemy inspirować konsumentów zdrowiem ale i dobrym smakiem
Radosław Łodziato, dyrektor finansowy Intenson Europe Sp. z o.o./ fot. PTWP

- Dla nas superfood to również polskie produkty. Nasza lista nie jest zamknięta. My nie wybieramy celowo zagranicznych składników tylko dlatego, że są zagraniczne, jednak nasze działania i plany są związane z tym czego oczekują konsumenci, przygotowujemy nasze oferty w ten sposób, by nasze produkty były sprzedawalne - mówił Radosław Łodziato, dyrektor finansowy Intenson Europe podczas debaty "Superfoods – trend wpisany w idee wellness, fit i eko" w ramach Food Show 2018.

Hasła typu; superfood, żywność ekologiczna i prozdrowotna są ostatnio odmieniane przez wszystkie przypadki… Wydaje się, że przedstawiciele sektora żywności bio i prozdrowotnej są dokładnie w tym miejscu, w jakim chcieli się znaleźć od lat. Wydaje się również, że konsumenci już nie tylko deklaratywnie coraz chętniej sięgają po produkty ekologiczne, prozdrowotne oraz superfoods. Debata o superfoods na Food Show 2018 rozpoczęła się od definicji zjawiska, o którym była mowa.

Według Wikipedii superfood to termin marketingowy wykorzystywany do określania nieprzetworzonej żywności pochodzenia naturalnego, rzekomo bogatej w składniki odżywcze, których ilość i właściwości mają działać korzystnie na organizm człowieka.

- My w Intensonie jesteśmy bliżsi oksfordzkiej definicji. Dla nas superfoodami jest cała żywność, która zawiera ponad przeciętnie dużo składników korzystnych dla zdrowia i naszego samopoczucia, przy czym kładziemy bardzo duży nacisk na to samopoczucie – podkreślił Radosław Łodziato, dyrektor finansowy Intenson Europe Sp. z o.o.

Radosław Łodziato również przyznał, że w 2018 r. działania Intenson Europe będą skupione na rozwoju kategorii. - Wkrótce wejdziemy w nowe kategorie produktów, które mam nadzieję, że się sprawdzą i zachwycą konsumentów smakiem. W 2017 r. zmieniliśmy naszą misję i podejście chcemy inspirować zdrowiem ale i dobrym smakiem. Dlatego staramy się podawać nasze superfoodsy w taki sposób, by każdy mógł bez obaw przyjmować pozytywne dawki minerałów – dodał Radosław Łodziato.

W 2017 r. dużym wydarzeniem było dla firmy przejście certyfikacji IFS, co wiązało się z ambitnymi planami eksportowymi firmy. - Był to kosztowny ale opłacalny zabieg, bo dzięki temu 2018 r. będzie dla nas czasem rozwoju zagranicą. Poszerzamy naszą ofertę w Polsce i Europie, zaczynamy wychodzić też na kolejne światowe rynki. Równolegle pracujemy nad nowościami, w tym roku zamierzamy wejść w nową dla siebie kategorię produktów dla dzieci - wyliczał podczas debaty Radosław Łodziato.

Radosław Łodziato przyznał, że jeden z lepiej sprzedających się superfoodsów z oferty firmy Intenson jest młody jęczmień, który firma pozyskuje od polskich rolników.

- Dla nas superfood to również polskie produkty, nasza lista nie jest zamknięta. My nie wybieramy celowo zagranicznych składników tylko dlatego, że są zagraniczne, jednak nasze działania i plany są związane z tym czego oczekują konsumenci. Poziom edukacji polskich konsumentów jest dosyć niski. A my przygotowujemy nasze oferty w ten sposób, by nasze produkty były sprzedawalne – zapewniał ekspert Intenson Europe.

Radosław Łodziato, dyrektor finansowy Intenson Europe, był prelegentem Food Show 2018 i wziął udział w debacie zatytułowanej „Superfoods – trend wpisany w idee wellness, fit i eko”. Przeczytał całą relację z tej debaty.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (10 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane