Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Intenson Europe na FRSiH: cały czas naszym kierunkiem rozwoju jest stawianie na innowacyjne rozwiązania

– Okazało się, że nisza w internecie nam się skończyła, ponieważ liczba klientów rosła i dalszym pomysłem na biznes było wejście do sieci sklepów. Postanowiliśmy wyróżnić się na tle innych oryginalnym opakowaniem i jakością – powiedział Michał Lasocki, prezes zarządu w firmie Intenson Europe podczas debaty „Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu” w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Intenson Europe na FRSiH: cały czas naszym kierunkiem rozwoju jest stawianie na innowacyjne rozwiązania
Michał Lasocki, prezes zarządu w firmie Intenson Europe, fot. PTWP

Michał Lasocki, prezes zarządu w firmie Intenson Europe, w działaniach swojej firmy podkreślił stawianie na innowacyjne projekty.

– Od zawsze w biznesie kładłem nacisk na produkty innowacyjne, takim np. były Jagody Goji, z którymi poszliśmy o krok dalej i sprzedawaliśmy nie tylko w internecie, jak to miało miejsce wcześniej. Okazało się, że nisza w internecie nam się skończyła, ponieważ liczba klientów rosła i dalszym pomysłem na biznes było wejście do sieci sklepów. Postanowiliśmy wyróżnić się na tle innych oryginalnym opakowaniem i jakością. Nasze produkty pojawiły się w kolorowych opakowaniach, z opisem co do czego użyć i z czym jeść. Wówczas sprowadzaliśmy pojedyncze super foody. Teraz jesteśmy o krok dalej. Mamy własny zakład, certyfikowany najwyższymi standardami żywności. Kładziemy nacisk na produkty złożone. Natomiast cały czas naszym kierunkiem rozwoju jest stawianie na innowacyjne rozwiązania – tłumaczył.

Prezes zarządu w firmie Intenson Europe, przyznał, że obecnie nie decydują się na płatne współprace z influencerami.

– Obecnie nie korzystamy z płatnych znanych influencerów. Jeśli chodzi o współprace z takimi osobami, stawiamy na osoby, które faktycznie korzystają z naszych produktów. Na ekspertów, którzy wiedzą, co to jest za produkt i dlaczego go polecają. Liczy się dla nas opis merytoryczny. Mamy swoich ambasadorów. Natomiast każda uwaga na temat naszego produktu jest dla nas cenna, m.in. te komentarzach w mediach społecznościowych – stwierdził.  

Czytaj również: FRSiH2019: Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu (pełna relacja+zdjęcia)

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.26.176.182
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.