Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Owoce i warzywa

Intenson Europe stawia na szeroką ofertę i rozwój eksportu

- Decyzja o pozycjonowaniu się jako „premium superfoods” jest naturalną konsekwencją podjętych przez nas działań. Udało nam się zdobyć jeden z najbardziej rygorystycznych w swoich wymaganiach certyfikat IFS. Nie oznacza to jednak, że zmieni się cena produktów. W najbliższych miesiącach uruchomimy własną sprzedaż online dla klientów detalicznych - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Michał Lasocki, prezes Intenson Europe.

Intenson Europe stawia na szeroką ofertę i rozwój eksportu
Michał Lasocki, prezes zarządu Intenson Europe/ fot. Żelazna Studio

Intenson Europe cały czas pracuje nad poszerzaniem oferty. W tym roku spółka wprowadziła na rynek kilkanaście nowych pozycji, które spotkały się z pozytywnym odbiorem przez klientów hurtowych i detalicznych.

- Będziemy stale poszerzać naszą ofertę i dostarczać produkty, które są wartościowe pod względem składników odżywczych, jak również unikalne na polskim rynku. Planujemy również rozbudowywać asortyment produktów bio. Z tego powodu na bieżąco monitorujemy światowe rynki, nawet w najdalszych zakątkach, aby odkryć nowe, wartościowe produkty i dostarczyć jako pierwsi do konsumenta. 6 lat temu, kiedy wprowadziliśmy do oferty nasiona chia, nikt nie spodziewał się, że spotka się to z jakimkolwiek zainteresowaniem, a na pewno nie, że trafią one do szerokiej dystrybucji. Kolagen, młody jęczmień, czy spirulina to produkty, które mamy w swojej ofercie już od jakiegoś czasu, natomiast obserwujemy zainteresowanie nowościami np. baobab, który nie jest jeszcze popularny na polskim rynku.  Chcemy konsekwentnie edukować konsumenta w zakresie zdrowego odżywiania, stąd zmiana w strategii komunikacji oraz promocji produktów. Jedną z widocznych zmian jest rebranding opakowań, które mają precyzyjnie komunikować zastosowanie, sposób podania oraz cechy charakterystyczne produktu - dodaje prezes Intenson Europe.

I przyznaje, że jego celem jest ekspansja na zagraniczne rynki, stąd obecność na międzynarodowych targach, m.in. Anuga w Kolonii. - Tak naprawdę, rezultat z targów będziemy mogli ocenić dopiero za kilka miesięcy, kiedy zapoczątkowane relacje biznesowe się sfinalizują. Jednak już dziś możemy zaliczyć je do udanych. Nasze stoisko cieszyło się ogromnym zainteresowaniem i otrzymaliśmy pozytywny feedback, co oznacza, że obrany przez nas kierunek znajduje potwierdzenie w oczekiwaniach branży - przyznaje.

Produkty pod marką Intenson są dostępne w ofercie krajowych marketów oraz delikatesów, a także w sklepach specjalistycznych ze zdrową żywnością. Od dwóch lat, firma rozwija zagraniczną sieć dystrybucji, i eksportuje swoje produkty m.in. do Wielkiej Brytanii, Szwecji, Austrii, Niemiec, Czech i do Słowenii. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Intenson Europe RSS ALERT    /    Michał Lasocki RSS ALERT    /    superfoods 2017 RSS ALERT    /    żywność ekologiczna 2017 RSS ALERT    /    premium superfoods RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.234.13.175
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.