Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Intenson Europe stawia na szeroką ofertę i rozwój eksportu

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-10-2017, 15:21
Intenson Europe stawia na szeroką ofertę i rozwój eksportu
Michał Lasocki, prezes zarządu Intenson Europe/ fot. Żelazna Studio

- Decyzja o pozycjonowaniu się jako „premium superfoods” jest naturalną konsekwencją podjętych przez nas działań. Udało nam się zdobyć jeden z najbardziej rygorystycznych w swoich wymaganiach certyfikat IFS. Nie oznacza to jednak, że zmieni się cena produktów. W najbliższych miesiącach uruchomimy własną sprzedaż online dla klientów detalicznych - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Michał Lasocki, prezes Intenson Europe.

Intenson Europe cały czas pracuje nad poszerzaniem oferty. W tym roku spółka wprowadziła na rynek kilkanaście nowych pozycji, które spotkały się z pozytywnym odbiorem przez klientów hurtowych i detalicznych.

- Będziemy stale poszerzać naszą ofertę i dostarczać produkty, które są wartościowe pod względem składników odżywczych, jak również unikalne na polskim rynku. Planujemy również rozbudowywać asortyment produktów bio. Z tego powodu na bieżąco monitorujemy światowe rynki, nawet w najdalszych zakątkach, aby odkryć nowe, wartościowe produkty i dostarczyć jako pierwsi do konsumenta. 6 lat temu, kiedy wprowadziliśmy do oferty nasiona chia, nikt nie spodziewał się, że spotka się to z jakimkolwiek zainteresowaniem, a na pewno nie, że trafią one do szerokiej dystrybucji. Kolagen, młody jęczmień, czy spirulina to produkty, które mamy w swojej ofercie już od jakiegoś czasu, natomiast obserwujemy zainteresowanie nowościami np. baobab, który nie jest jeszcze popularny na polskim rynku.  Chcemy konsekwentnie edukować konsumenta w zakresie zdrowego odżywiania, stąd zmiana w strategii komunikacji oraz promocji produktów. Jedną z widocznych zmian jest rebranding opakowań, które mają precyzyjnie komunikować zastosowanie, sposób podania oraz cechy charakterystyczne produktu - dodaje prezes Intenson Europe.

I przyznaje, że jego celem jest ekspansja na zagraniczne rynki, stąd obecność na międzynarodowych targach, m.in. Anuga w Kolonii. - Tak naprawdę, rezultat z targów będziemy mogli ocenić dopiero za kilka miesięcy, kiedy zapoczątkowane relacje biznesowe się sfinalizują. Jednak już dziś możemy zaliczyć je do udanych. Nasze stoisko cieszyło się ogromnym zainteresowaniem i otrzymaliśmy pozytywny feedback, co oznacza, że obrany przez nas kierunek znajduje potwierdzenie w oczekiwaniach branży - przyznaje.

Produkty pod marką Intenson są dostępne w ofercie krajowych marketów oraz delikatesów, a także w sklepach specjalistycznych ze zdrową żywnością. Od dwóch lat, firma rozwija zagraniczną sieć dystrybucji, i eksportuje swoje produkty m.in. do Wielkiej Brytanii, Szwecji, Austrii, Niemiec, Czech i do Słowenii. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 126) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH