Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Jago: W 2011 dalej będziemy bardzo uważnie przyglądać się marży i poziomowi kosztów

- Ubiegły rok był najgorszy w historii Jago - powodów tego jest kilka. Nie chcemy tego powtórzyć, dlatego wprowadzamy intensywne zmiany w naszej organizacji - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Niebrzydowski, członek zarządu Jago.

Jago: W 2011 dalej będziemy bardzo uważnie przyglądać się marży i poziomowi kosztów
Krzysztof Niebrzydowski, członek zarządu Jago

Po trzech kwartałach Jago miało ponad 20 mln zł straty. W jaki sposób firma chce wrócić na ścieżkę rentowności?

Fundamentalną zmianą, na którą się zdecydowaliśmy, jest to, że spółki w ramach działalności dystrybucyjnej i logistycznej nie będą dalej działać razem. Od 1 stycznia 2011 działa niezależna spółka logistyczna. W dalszym etapie planujemy również wydzielenie z obecnej struktury spółki dystrybucyjnej. Pozwoli to na całkowitą operacyjną niezależność obu podmiotów i uniknięcie problemów operacyjnych i zarządczych, które wystąpiły w naszej działalności w 2010. Wcześniejsza koncepcja zaoferowania w ramach jednego podmiotu zarówno usługi logistycznej jak i dystrybucyjnej była ciekawa. Wyprzedziła ona jednak potrzeby rynku i wprowadzona była zdecydowanie za wcześnie.

Na koniec 3 kwartału wprowadziliśmy program restrukturyzacyjny, który pozwolił na ograniczenie kosztów od początku 2011. Nasza struktura jest na chwilę obecną zdecydowanie bardziej elastyczna. W 2011 dalej będziemy bardzo uważnie przyglądać się marży i poziomowi kosztów. Zakładam znaczącą poprawę wyników zarówno w części dystrybucyjnej jak i logistycznej.

Czytaj pozostałe fragmenty rozmowy z Krzysztofem Niebrzydowskim, członkiem zarządu Jago:

Zarząd Jago: Jest duże zapotrzebowanie rynku na alternatywny wobec Penty podmiot dystrybucyjny

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Krzysztof Niebrzydowski RSS ALERT    /    Jago RSS ALERT    /    mrożonki RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • cecero 2011-02-22 14:11:09
    Formuła logistyczno - handlowa funkcjonowała w JAGO już 4 lata temu i wcześniej, ze znakomitymi skutkami. To było źródło przewagi konkurencyjnej Spółki.... Odpowiadała w pełni oczekiwaniom rynku i klientów. Wszystko zmieniło się prawie 4 lata temu. Szkoda, ze na gorsze.....

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.76.193
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.