Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Jakub Kołodziej z Roleski na FRSiH: Zależy nam na autentyczności marki

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 06-11-2017, 15:56
Jakub Kołodziej z Roleski na FRSiH: Zależy nam na autentyczności marki
Jakub Kołodziej, członek zespołu zarządzającego z firmy Roleski. Fot. PTWP

Zależy nam, aby marka Roleski była promowana przez jej autentyczność - mówił Jakub Kołodziej, członek zespołu zarządzającego z firmy Roleski podczas debaty „Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu" w trakcie X Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2017.

- Jesteśmy firma z 45-letnią tradycją, firmą rodzinną, wydawałoby się, że konserwatywną. Na początku  rozwoju naszego przedsiębiorstwa najważniejsze było dla nas zbudowanie parku maszynowego.  Po tym, jak zapewniliśmy firmie produkcję, jakość i dystrybucję, pomyśleliśmy o marketingu. W latach 90. kampanie reklamowe przypraw były bardzo podobne do siebie - mówił Jakub Kołodziej, członek zespołu zarządzającego z firmy Roleski.

Dodał, że firma Roleski zrobiła kiedyś podobną reklamę do innych, ale kilka lat temu postanowiła się wyróżnić i postawiła na oryginalną kampanię pod hasłem „Królewska Republika Roleski”, zrealizowaną wspólnie z fotografem Olivierem Toscanim i agencją Creative Media.

- Chcieliśmy stworzyć coś nowego na skalę nie tylko polską, ale i światową. Film reklamowy został nagrodzony i kampania była dobrze przyjęta przez konsumentów. Uważam więc, że kampania nam wyszła, chociaż reklama była dość ryzykowna, ponieważ wchodziliśmy na nowe terytorium dla naszej branży – mówił Jakub Kołodziej.

- Wydaje mi się, że formuła reklamowania produktów w programach kulinarnych powoli się wyczerpuje. Uważam, że można funkcjonować bez współpracy z influencerem – my jesteśmy tego przykładem. Ludzie polecają sobie nawzajem różne produkty spożywcze i można zadać pytanie, czy większe znaczenie dla konsumenta ma rekomendacja przez bliskich czy przez blogerów? Czy nie jest czasem tak, że społeczeństwo jest coraz bardziej świadome, że celebryci, blogerzy i vlogerzy nie polecają produktów spontanicznie, tylko jest to pogoń za monetyzacją - tłumaczył.

- Społeczeństwo jest coraz bardziej świadome. Zastanawiam się, czy idea "product placement" czasem już się nie wyczerpała? Osobiście niezbyt ufam promowaniu marki w telewizji, na blogach i vlogach, ponieważ nie jest to dla mnie autentyczne - wyjaśniał Jakub Kołodziej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 072) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH