Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Jakub Kołodziej z Roleski na FRSiH: Zależy nam na autentyczności marki

Zależy nam, aby marka Roleski była promowana przez jej autentyczność - mówił Jakub Kołodziej, członek zespołu zarządzającego z firmy Roleski podczas debaty „Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu" w trakcie X Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2017.

Jakub Kołodziej z Roleski na FRSiH: Zależy nam na autentyczności marki
Jakub Kołodziej, członek zespołu zarządzającego z firmy Roleski. Fot. PTWP

- Jesteśmy firma z 45-letnią tradycją, firmą rodzinną, wydawałoby się, że konserwatywną. Na początku  rozwoju naszego przedsiębiorstwa najważniejsze było dla nas zbudowanie parku maszynowego.  Po tym, jak zapewniliśmy firmie produkcję, jakość i dystrybucję, pomyśleliśmy o marketingu. W latach 90. kampanie reklamowe przypraw były bardzo podobne do siebie - mówił Jakub Kołodziej, członek zespołu zarządzającego z firmy Roleski.

Dodał, że firma Roleski zrobiła kiedyś podobną reklamę do innych, ale kilka lat temu postanowiła się wyróżnić i postawiła na oryginalną kampanię pod hasłem „Królewska Republika Roleski”, zrealizowaną wspólnie z fotografem Olivierem Toscanim i agencją Creative Media.

- Chcieliśmy stworzyć coś nowego na skalę nie tylko polską, ale i światową. Film reklamowy został nagrodzony i kampania była dobrze przyjęta przez konsumentów. Uważam więc, że kampania nam wyszła, chociaż reklama była dość ryzykowna, ponieważ wchodziliśmy na nowe terytorium dla naszej branży – mówił Jakub Kołodziej.

- Wydaje mi się, że formuła reklamowania produktów w programach kulinarnych powoli się wyczerpuje. Uważam, że można funkcjonować bez współpracy z influencerem – my jesteśmy tego przykładem. Ludzie polecają sobie nawzajem różne produkty spożywcze i można zadać pytanie, czy większe znaczenie dla konsumenta ma rekomendacja przez bliskich czy przez blogerów? Czy nie jest czasem tak, że społeczeństwo jest coraz bardziej świadome, że celebryci, blogerzy i vlogerzy nie polecają produktów spontanicznie, tylko jest to pogoń za monetyzacją - tłumaczył.

- Społeczeństwo jest coraz bardziej świadome. Zastanawiam się, czy idea "product placement" czasem już się nie wyczerpała? Osobiście niezbyt ufam promowaniu marki w telewizji, na blogach i vlogach, ponieważ nie jest to dla mnie autentyczne - wyjaśniał Jakub Kołodziej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jakub Kołodziej RSS ALERT    /    Roleski RSS ALERT    /    FRSiH 2017 RSS ALERT    /    FRSiH RSS ALERT    /    przyprawy RSS ALERT    /    przetwory RSS ALERT    /    Królewska Republika Roleski RSS ALERT    /    Forum Rynku Spożywczego i Handlu RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.125.29
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.