Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Jakub Kołodziej z Roleski na FRSiH: Zależy nam na autentyczności marki

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 06-11-2017, 15:56
Jakub Kołodziej z Roleski na FRSiH: Zależy nam na autentyczności marki
Jakub Kołodziej, członek zespołu zarządzającego z firmy Roleski. Fot. PTWP

Zależy nam, aby marka Roleski była promowana przez jej autentyczność - mówił Jakub Kołodziej, członek zespołu zarządzającego z firmy Roleski podczas debaty „Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu" w trakcie X Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2017.

- Jesteśmy firma z 45-letnią tradycją, firmą rodzinną, wydawałoby się, że konserwatywną. Na początku  rozwoju naszego przedsiębiorstwa najważniejsze było dla nas zbudowanie parku maszynowego.  Po tym, jak zapewniliśmy firmie produkcję, jakość i dystrybucję, pomyśleliśmy o marketingu. W latach 90. kampanie reklamowe przypraw były bardzo podobne do siebie - mówił Jakub Kołodziej, członek zespołu zarządzającego z firmy Roleski.

Dodał, że firma Roleski zrobiła kiedyś podobną reklamę do innych, ale kilka lat temu postanowiła się wyróżnić i postawiła na oryginalną kampanię pod hasłem „Królewska Republika Roleski”, zrealizowaną wspólnie z fotografem Olivierem Toscanim i agencją Creative Media.

- Chcieliśmy stworzyć coś nowego na skalę nie tylko polską, ale i światową. Film reklamowy został nagrodzony i kampania była dobrze przyjęta przez konsumentów. Uważam więc, że kampania nam wyszła, chociaż reklama była dość ryzykowna, ponieważ wchodziliśmy na nowe terytorium dla naszej branży – mówił Jakub Kołodziej.

- Wydaje mi się, że formuła reklamowania produktów w programach kulinarnych powoli się wyczerpuje. Uważam, że można funkcjonować bez współpracy z influencerem – my jesteśmy tego przykładem. Ludzie polecają sobie nawzajem różne produkty spożywcze i można zadać pytanie, czy większe znaczenie dla konsumenta ma rekomendacja przez bliskich czy przez blogerów? Czy nie jest czasem tak, że społeczeństwo jest coraz bardziej świadome, że celebryci, blogerzy i vlogerzy nie polecają produktów spontanicznie, tylko jest to pogoń za monetyzacją - tłumaczył.

- Społeczeństwo jest coraz bardziej świadome. Zastanawiam się, czy idea "product placement" czasem już się nie wyczerpała? Osobiście niezbyt ufam promowaniu marki w telewizji, na blogach i vlogach, ponieważ nie jest to dla mnie autentyczne - wyjaśniał Jakub Kołodziej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 402) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.