Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Joyfood: Pochodzenie polskiej żywności to zaleta, a nie wstydliwy fakt

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 07-12-2017, 17:05
Joyfood: Pochodzenie polskiej żywności to zaleta, a nie wstydliwy fakt
Piotr Wojtecki, dyrektor marketingu w firmie Joyfood/ fot. materiały prasowe

- Od początku istnienia jesteśmy jak najbardziej za wsparciem rodzimego przemysłu i towarów. Obecny trend związany z patriotyzmem zakupowym jest bardzo widoczny i w naszej opinii pozytywny. Opiera się na racjonalnym podejściu – polskie produkty są coraz lepszej jakości, a producenci i marketerzy wskazanie miejsca produkcji w Polsce traktują jako zaletę, a nie wstydliwy fakt - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Piotr Wojtecki, dyrektor marketingu w firmie Joyfood.

- Sami posiadamy w portfolio markę Zdrowe Pola, która jest 100% polska i między innymi na tym koncepcie komunikacyjnym opiera swoją rozpoznawalność i sukces. Biorąc pod uwagę obecny trend, wprowadzenie dodatkowej kategoryzacji postrzegamy jako szansę - dodaje.

I zapewnia, że 2017 r. to był bardzo ważny oraz dobry okres w rozwoju firmy Joyfood. - Udało nam się wprowadzić odświeżoną linię produktów PROporcja, utrzymać dynamikę sprzedażową oraz rozbudować portfolio o kilka nowych produktów marki Zdrowe Pola, wdrożyliśmy nową strategię sprzedażową dla produktów SmartFood. Zwiększyliśmy również istotnie ilość punktów, w których dystrybuowane są nasze produkty. Główne przeciwności to konieczność naprawy błędnych decyzji, które podjęliśmy jeszcze w poprzednim roku – jednak traktujemy je jako ważną lekcję i mamy świadomość, że porażki to równie istotna część prowadzenia biznesu. Jednym z ważniejszych pozytywnych czynników jest sukcesywne zwiększanie świadomości konsumentów – co w przypadku obszarów, w których operujemy jest kluczowe dla rozwoju - mówi Piotr Wojtecki.

Główne plany firmy na 2018 r. to sukcesywne wdrażanie innowacyjnych formatów, które będą dobrze dopasowane do wymagań rynku i konsumenta. - Chcemy położyć nacisk na rozwój kategorii dań gotowych i pracować nad nowymi, jeszcze lepszymi rozwiązaniami w tym obszarze - zapewnia Wojtecki.

Jakie jest podejście firmy Joyfood do planów wprowadzenia zakazu handlu w niedziele?

- Idea jest słuszna, ale wykonanie, przynajmniej na obecnym etapie, nie przemawia do nas. Po pierwsze, obecnie zrobienie zakupów w weekend dla osoby, która pracuje w tygodniu to często duże wyzwanie – sklepy są przepełnione – widocznie takie jest zapotrzebowanie społeczeństwa i moim zdaniem ten podstawowy fakt się ignoruje. Nie każdy ma możliwość zrobienia dużych zakupów w tygodniu. Po drugie – ilość możliwości ominięcia prawa skutkuje tym, że przepis będzie nieskuteczny i będzie kolejną niepotrzebną komplikacją przepisów. Po trzecie zabierając sklepom jeden z najbardziej dochodowych dni handlowych, nowe prawo przyczyni się do zwiększenia cen towarów i usług – o tym już mało kto mówi - mówi Piotr Wojtecki.

Joyfood to producent i dystrybutor funkcjonalnej żywności, firma z polskim kapitałem, która powstała w 2014 r. w Łodzi. Dzisiaj ma w ofercie trzy własne marki spożywcze: PROporcja, SmartFood i Zdrowe Pola.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • kacik hani 07-12-2017, 20:39:
Raczej wstydliwy fakt. polska żywność w 90% szajs

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH