Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Joyfood: Pochodzenie polskiej żywności to zaleta, a nie wstydliwy fakt

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 07-12-2017, 17:05
Joyfood: Pochodzenie polskiej żywności to zaleta, a nie wstydliwy fakt
Piotr Wojtecki, dyrektor marketingu w firmie Joyfood/ fot. materiały prasowe

- Od początku istnienia jesteśmy jak najbardziej za wsparciem rodzimego przemysłu i towarów. Obecny trend związany z patriotyzmem zakupowym jest bardzo widoczny i w naszej opinii pozytywny. Opiera się na racjonalnym podejściu – polskie produkty są coraz lepszej jakości, a producenci i marketerzy wskazanie miejsca produkcji w Polsce traktują jako zaletę, a nie wstydliwy fakt - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Piotr Wojtecki, dyrektor marketingu w firmie Joyfood.

- Sami posiadamy w portfolio markę Zdrowe Pola, która jest 100% polska i między innymi na tym koncepcie komunikacyjnym opiera swoją rozpoznawalność i sukces. Biorąc pod uwagę obecny trend, wprowadzenie dodatkowej kategoryzacji postrzegamy jako szansę - dodaje.

I zapewnia, że 2017 r. to był bardzo ważny oraz dobry okres w rozwoju firmy Joyfood. - Udało nam się wprowadzić odświeżoną linię produktów PROporcja, utrzymać dynamikę sprzedażową oraz rozbudować portfolio o kilka nowych produktów marki Zdrowe Pola, wdrożyliśmy nową strategię sprzedażową dla produktów SmartFood. Zwiększyliśmy również istotnie ilość punktów, w których dystrybuowane są nasze produkty. Główne przeciwności to konieczność naprawy błędnych decyzji, które podjęliśmy jeszcze w poprzednim roku – jednak traktujemy je jako ważną lekcję i mamy świadomość, że porażki to równie istotna część prowadzenia biznesu. Jednym z ważniejszych pozytywnych czynników jest sukcesywne zwiększanie świadomości konsumentów – co w przypadku obszarów, w których operujemy jest kluczowe dla rozwoju - mówi Piotr Wojtecki.

Główne plany firmy na 2018 r. to sukcesywne wdrażanie innowacyjnych formatów, które będą dobrze dopasowane do wymagań rynku i konsumenta. - Chcemy położyć nacisk na rozwój kategorii dań gotowych i pracować nad nowymi, jeszcze lepszymi rozwiązaniami w tym obszarze - zapewnia Wojtecki.

Jakie jest podejście firmy Joyfood do planów wprowadzenia zakazu handlu w niedziele?

- Idea jest słuszna, ale wykonanie, przynajmniej na obecnym etapie, nie przemawia do nas. Po pierwsze, obecnie zrobienie zakupów w weekend dla osoby, która pracuje w tygodniu to często duże wyzwanie – sklepy są przepełnione – widocznie takie jest zapotrzebowanie społeczeństwa i moim zdaniem ten podstawowy fakt się ignoruje. Nie każdy ma możliwość zrobienia dużych zakupów w tygodniu. Po drugie – ilość możliwości ominięcia prawa skutkuje tym, że przepis będzie nieskuteczny i będzie kolejną niepotrzebną komplikacją przepisów. Po trzecie zabierając sklepom jeden z najbardziej dochodowych dni handlowych, nowe prawo przyczyni się do zwiększenia cen towarów i usług – o tym już mało kto mówi - mówi Piotr Wojtecki.

Joyfood to producent i dystrybutor funkcjonalnej żywności, firma z polskim kapitałem, która powstała w 2014 r. w Łodzi. Dzisiaj ma w ofercie trzy własne marki spożywcze: PROporcja, SmartFood i Zdrowe Pola.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • kacik hani 07-12-2017, 20:39:
Raczej wstydliwy fakt. polska żywność w 90% szajs

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 268) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.