Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Jutrzenka Colian przeprowadziła rebranding marki Appetita

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 04-07-2012, 13:28

Appetita, należąca do portolio Jutrzenki Colian, zmieniła szatę graficzną opakowań wszystkich swoich produktów. Nowym kolorem marki jest fiolet. Producent przypraw wprowadził także innowacyjne rozwiązanie, jakim jest system utrzymania aromatu, dzięki któremu, zgodnie z nowym hasłem marki - Appetita uwodzi aromatem.

Na nowych opakowaniach znajdują się atrakcyjne zdjęcia produktów, opisy przypraw, ciekawostki na ich temat oraz inspirujące przepisy. Na frontach umieszczono panele kolorystyczne, przypisane konkretnym kategoriom: przyprawom jednorodnym, ziołom, czosnkom, solom oraz mieszankom przyprawowym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 746) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH