Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kamis: Naszym priorytetem jest wprowadzanie na rynek innowacyjnych smaków

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 25-01-2013, 10:01

- Z jednej strony Polacy w dalszym ciągu podchodzą do gotowania w sposób tradycyjny, korzystając przede wszystkim z naturalnych przypraw i ziół, a z drugiej szukają inspiracji i podpowiedzi, jakie potrawy można przygotować z mieszanek, zarówno na codzienny obiad, jak i na specjalną okazję - mówi Anna Kordyl, dyrektor marketingu McCormick Polska

Obecnie coraz popularniejsza w Polsce jest kategoria mieszanek. Są to kompozycje ziół i przypraw dedykowanych poszczególnym rodzajom potraw lub wręcz konkretnym daniom.

- Ta kategoria zwiększyła udział z 33 proc. do 35 proc. w rynku przypraw tradycyjnych na przestrzeni ostatnich 4 lat (dane ACN, sprzedaż wartościowa) - dodaje Anna Kordyl.

Konsumenci coraz częściej sięgają po rozwiązania ułatwiające życie, takie jak trend convenience.
- W Polsce reprezentują go mieszanki ułatwiające gotowanie, które są pomostem pomiędzy naturalnością monoprzypraw, a wygodą stosowania fixów. Dają pewność i powtarzalność efektu, ułatwiają gotowanie i są w pełni naturalne - składają się wyłącznie z suszonych ziół, warzyw i przypraw - mówi specjalistka.

Zdaniem Anny Kordyl konsumenci coraz częściej szukają produktów specjalistycznych - mieszanek dedykowanych specjalnym potrawom oraz inspiracji wśród innowacji smakowych. - W Polsce nasza strategia innowacji obejmuje zarówno kluczowe segmenty ziół i przypraw, np. produkty z kategorii monoprzypraw oraz mieszanki i fixy - dodaje specjalistka.

W 2011 r. McCormick kupił za 286 mln USD firmę Kamis, czołowego producenta przypraw w Polsce. Pierwszy międzynarodowy koncept produktowy McCormick został wprowadzony na polski rynek jesienią 2012 - chodzi o Kulinarne Insipracje Kamis.

- Produkty o podobnej formule okazały się sukcesem najpierw w Stanach Zjednoczonych i Kandzie, a następnie zostały wprowadzone w Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii, Portugalii, Australii, Holandii i w Polsce. Koncept jest taki sam na wszystkich rynkach, jednakże wybraliśmy różne przepisy i różne przyprawy i zioła na poszczególnych rynkach, aby produkt odpowiadał lokalnym gustom i zwyczajom kulinarnym - dodaje Anna Kordyl.

Produkty Kamis i Galeo dostępne są na czterech rynkach - w Polsce, w Rosji, w Rumunii oraz na Ukrainie.
- Na tych rynkach dostrzegamy możliwość znaczącego wzrostu, stąd kontynuujemy inwestycje w produkty marek Kamis i Galeo, aby osiągnąć wzrost oraz rozwijać lokalne kategorie ziół, przypraw i mieszanek - dodaje.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 220) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH