REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Kamis: Naszym priorytetem jest wprowadzanie na rynek innowacyjnych smaków

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 25-01-2013, 10:01

- Z jednej strony Polacy w dalszym ciągu podchodzą do gotowania w sposób tradycyjny, korzystając przede wszystkim z naturalnych przypraw i ziół, a z drugiej szukają inspiracji i podpowiedzi, jakie potrawy można przygotować z mieszanek, zarówno na codzienny obiad, jak i na specjalną okazję - mówi Anna Kordyl, dyrektor marketingu McCormick Polska

REKLAMA

Obecnie coraz popularniejsza w Polsce jest kategoria mieszanek. Są to kompozycje ziół i przypraw dedykowanych poszczególnym rodzajom potraw lub wręcz konkretnym daniom.

- Ta kategoria zwiększyła udział z 33 proc. do 35 proc. w rynku przypraw tradycyjnych na przestrzeni ostatnich 4 lat (dane ACN, sprzedaż wartościowa) - dodaje Anna Kordyl.

Konsumenci coraz częściej sięgają po rozwiązania ułatwiające życie, takie jak trend convenience.
- W Polsce reprezentują go mieszanki ułatwiające gotowanie, które są pomostem pomiędzy naturalnością monoprzypraw, a wygodą stosowania fixów. Dają pewność i powtarzalność efektu, ułatwiają gotowanie i są w pełni naturalne - składają się wyłącznie z suszonych ziół, warzyw i przypraw - mówi specjalistka.

Zdaniem Anny Kordyl konsumenci coraz częściej szukają produktów specjalistycznych - mieszanek dedykowanych specjalnym potrawom oraz inspiracji wśród innowacji smakowych. - W Polsce nasza strategia innowacji obejmuje zarówno kluczowe segmenty ziół i przypraw, np. produkty z kategorii monoprzypraw oraz mieszanki i fixy - dodaje specjalistka.

W 2011 r. McCormick kupił za 286 mln USD firmę Kamis, czołowego producenta przypraw w Polsce. Pierwszy międzynarodowy koncept produktowy McCormick został wprowadzony na polski rynek jesienią 2012 - chodzi o Kulinarne Insipracje Kamis.

- Produkty o podobnej formule okazały się sukcesem najpierw w Stanach Zjednoczonych i Kandzie, a następnie zostały wprowadzone w Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii, Portugalii, Australii, Holandii i w Polsce. Koncept jest taki sam na wszystkich rynkach, jednakże wybraliśmy różne przepisy i różne przyprawy i zioła na poszczególnych rynkach, aby produkt odpowiadał lokalnym gustom i zwyczajom kulinarnym - dodaje Anna Kordyl.

Produkty Kamis i Galeo dostępne są na czterech rynkach - w Polsce, w Rosji, w Rumunii oraz na Ukrainie.
- Na tych rynkach dostrzegamy możliwość znaczącego wzrostu, stąd kontynuujemy inwestycje w produkty marek Kamis i Galeo, aby osiągnąć wzrost oraz rozwijać lokalne kategorie ziół, przypraw i mieszanek - dodaje.

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 247) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH