Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Owoce i warzywa

Kamis zwiększył sprzedaż w Niemczech o 15 proc.

Największy polski producentów przypraw, spółka Kamis zanotowała w 2010 r. 15-proc. wzrost sprzedaży swoich produktów na rynku niemieckim.

Kamis zwiększył sprzedaż w Niemczech o 15 proc.

Do wzrostu najbardziej przyczyniły się młynki soli, których sprzedaż w 2010 r. wzrosła o 25 proc. w stosunku do roku ubiegłego.

Polski producent sprzedaje w Niemczech m.in. swoje musztardy, w ofercie sklepów jest kilka smaków tego produktu (w tym musztarda chrzanowa, rosyjska, polska, grillowa, węgierska, miodowa i czosnkowa).

Według przedstawicieli firmy dp consulting, która doradza polskim firmom w projektach związanych z wejściem i rozwojem sprzedaży na rynku niemieckim, stale zwiększający się popyt na produkty Kamis jest przykładem wzmożonego zaufania niemieckich konsumentów do produktów zza wschodniej granicy.

Produkty marki Kamis są dostępne m.in. w sieciach handlowych Netto i Norma.

W 2009 r. obroty Kamisu w niemczech wzrosły o 60 proc. w stosunku do roku 2008.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kamis RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • 17misiek17 2011-01-17 17:48:57
    A może ktoś napisać jak wartościowo wygląda sprzedaż firmy Kamis na rynku niemieckim? Wzrost o 15% np. ze 100 000 euro w roku poprzednim do 115 000 to raptem wzrost o 15 000 euro, a jeżeli jest to sprzedaż na poziomie np. 10 mln no to 15%-towy wzrost to już coś...
  • sebek 2011-01-17 21:34:29
    zgadzam się z przedomentatorem... 15% to może być sporo z pewnego pułapu a do pewnego pulapu to może być nawet mały kontrakt z jakąś niekoniecznie liczącą się siecią na rynku niemieckim.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.226.36.60
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.