Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Kaufland zrezygnował z produktów Bio Planet. Stawia na własne eko marki

Spółka Bio Planet wypracowała 1,7 mln zł przychodów ze sprzedaży w styczniu 2018 r., co stanowi 8% wzrostu w stosunku do sprzedaży w styczniu 2017 r., która wyniosła 10,9 mln zł.

Kaufland zrezygnował z produktów Bio Planet. Stawia na własne eko marki
Sylwester Strużyna, prezes zarządu Bio Planet/ fot. Żelazna Studio

W styczniu spółka kupiła działkę przemysłową przylegającą do centrum logistyczno-magazynowego. Celem inwestycji jest powiększenie magazynu oraz budowa zakładu konfekcjonowania.

W styczniu spółka zaprzestała dostaw do sieci Kaufland, która w 2017 r. odpowiadała za ok. 1% przychodów spółki. Kaufland zdecydował się na wprowadzenie do swojej oferty bio produkty pod markami własnymi, które zastąpiły produkty dostarczane wcześniej przez Bio Planet.

W styczniu spółka wprowadziła około 80 nowych produktów do oferty, m.in. ekologiczne przekąski pod polską marką OHO Bambuczi.



Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Bio Planet RSS ALERT    /    żywność ekologiczna RSS ALERT    /    Sylwester Strużyna RSS ALERT    /    kaufland RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.209.202.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.