REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Komisja Etyki Reklamy: Sudzucker Polska wprowadził konsumentów w błąd

  • Autor: press.pl
  • Data: 09-11-2012, 11:47

Komisja Etyki Reklamy orzekła, że reklama Cukru Królewskiego narusza normy Kodeksu Etyki Reklamy. Wprowadza konsumentów w błąd, wykorzystując ich niewiedzę lub brak doświadczenia - podaje press.pl.

REKLAMA

Komisja Etyki Reklamy rozpatrywała skargę wniesioną przez konsumenta przeciw kampanii reklamowej Cukru Królewskiego (Sudzucker Polska). Chodzi o spot pod hasłem "Żaden inny cukier nie jest tak słodki jak Królewski". W opinii skarżącego każdy cukier ma identyczny skład, stąd użycie stwierdzenia, że akurat Królewski jest słodszy niż inne tego rodzaju produkty, może wprowadzać konsumentów w błąd. Skarżący wniósł o wskazanie badań, na podstawie których Sudzucker Polska używa takich sformułowań w swojej reklamie.

Właściciele marki Cukier Królewski tłumaczyli Komisji Etyki Reklamy, że w reklamie nie ma mowy o tym, jakoby ich produkt był najsłodszy bądź słodszy od produktów konkurencji.

CENY HURTOWE

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 274) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH