Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Owoce i warzywa

Konsumenci chcą wiedzieć jak rosną owoce i kto je produkuje (wideo)

Sam doskonałej jakości owoc w sklepie to za mało. Konsumenci chcą wiedzieć jak rośnie i kim są ludzie, którzy go produkują. - Pokażmy całą produkcję, kolejne prace, których suma decyduje o końcowej jakości owoców- mówi Katarzyna Grzegrzółka-Parafiniuk z Fundacji Promocji Polskiej Borówki.

Konsumenci chcą wiedzieć jak rosną owoce i kto je produkuje (wideo)
fot. shutterstock

- Wiele fanpagów na bieżąco pokazuje wysiłek producentów borówki. Opowiedzmy o naszych plantacjach. Pokażmy siłę natury, nasz szacunek dla niej i umiejętność współpracy z nią. Pokażmy nasze rodziny, współpracowników, naszą pasję i doświadczenie. Pokażmy całą produkcję, kolejne prace, których suma decyduje o końcowej jakości owoców –  zachęca Katarzyna Grzegrzółka-Parafiniuk z Fundacji Promocji Polskiej Borówki.

- Przez wiele lat wszelkie działania promocyjne były skupione na innych owocach. A owoce borówki troszeczkę były niedoceniane. Fajnie, że powstała ta inicjatywa. Już słychać ten oddźwięk. Ja osobiście, też od osób niezwiązanych kompletnie z branżą, słyszę pozytywy, wynikające z promocji. Widać ją w dużych miastach, pojawiają się promocyjne akcenty, w restauracjach czy przy innych okazjach. Bardzo, bardzo, pozytywny feedback – mówi Dominik Woźniak, prezes Rajpol Trade.

- Podoba się pokazanie całej produkcji. Czyli nie tylko sam owoc, jako finał, ale też cały wysiłek włożony w produkcję, czyli od zimy, jak to się dzieje, że ten owoc powstaje, że pszczółki latają, zapylają itd., zbiór. Więc to jest też fajne takie poznanie całego procesu. Żyjemy w takich czasach, że dzieci myślą, że mleko robi się w fabryce, więc może niektórzy mają takie same mniemanie o owocach, że to gdzieś jakaś fabryka, się zbiera i pakuje się samo i wychodzi. Nie jest tak. Tu widać, że musi być włożona ludzka praca, serce. Także jest to taka edukacja od podstaw. Ona jest bardzo ważna – dodaje Woźniak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

borówki RSS ALERT    /    1 lipca Dzień Borówki RSS ALERT    /    rynek borówek RSS ALERT    /    Rajpol RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.167.18.170
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.