REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dominika Kozarzewska, Polskie Jagody: Konsumenci zwracają uwagę na pochodzenie owoców, a to przełoży się na wybór konkretnych marek

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 23-10-2014, 11:56
Konsumenci są już gotowi na kupowanie owoców pod konkretnymi markami?
Dominika Kozarzewska, prezes zarządu Grupy Producentów Owoców "Polskie Jagody"

- Uważamy, że konsumenci zwracają coraz większą uwagę na pochodzenie kupowanych przez siebie owoców i z czasem przełoży się to na wybór konkretnych marek - pod warunkiem, że będą pod nimi oferowane produkty o powtarzalnej, wysokiej jakości - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Dominika Kozarzewska, prezes zarządu Grupy Producentów Owoców "Polskie Jagody".

REKLAMA

Przypomnijmy, Grupa Producentów Owoców "Polskie Jagody", producent owoców jagodowych - głównie borówki amerykańskiej, wprowadziła na rynek markę BeFruit, pod którą sprzedawane są owoce. Ponadto do sprzedaży wprowadzono także tłoczony sok borówkowy oferowany pod "siostrzaną" marką BeJuice - w szklanych butelkach 250 ml. Gama soków będzie powiększana o inne - nie tylko owocowe. W przyszłości planowane jest poszerzenie oferty o inne owoce jagodowe oraz ich przetwory.

Czytaj: Grupa producencka Polskie Jagody inwestuje w markę borówek BeFruit

Wprowadzając na rynek markowe owoce, spółka poczyniła szereg przygotowań. - We współpracy z agencją reklamową opracowaliśmy strategię komunikacji. Wprowadziliśmy również na polski rynek nowe opakowania dla produktu "borówki XXL". Sok tłoczony jest przez firmę zewnętrzną, więc jego wprowadzenie nie wymagało dodatkowych inwestycji - mówi Dominika Kozarzewska. Uruchomiono także stronę internetową dedykowaną nowej marce.

Dominika Kozarzewska przyznaje w rozmowie z portalspozywczy.pl, że brand jest zaprojektowany w taki sposób, aby można było łatwo dostosować go do innych owoców poprzez zmianę koloru logo. - Od sezonu 2015 będziemy oferować pod marką BeFruit również truskawki, a w przyszłości także inne owoce jagodowe - mówi prezes grupy.

Jak dodaje, zasadniczo marki BeFruit oraz BeJuice przeznaczone są na rynek polski, ale marka spodobała się również klientom z Irlandii i Japonii, więc trafiła także na te rynki. Spółka eksportuje także owoce (nie markowe) głównie do Europy Zachodniej i Chorwacji.

Borówki "BeFruit" są dostępne (w sezonie zbiorów) w supermarketach sieci Auchan oraz Simply Market.

Grupa jest dostawcą owoców jagodowych, głównie borówki wysokiej. W jej skład wchodzi pięć plantacji uprawiających borówkę na łącznym areale 180 ha. Jak podkreśla grupa, w tym roku jej członkowie odnotowali rekordowe plony. Sezon zakończył się z końcem września i był bardzo udany. Dwóch członków Grupy rozpoczęło w tym roku produkcję truskawek.

Grupa Producentów Owoców "Polskie Jagody" Sp. z o.o. ma swoją siedzibę na Lubelszczyźnie - w gminie Obsza. Powstała w lipcu 2010 r. W kwietniu 2011 r. Grupa uzyskała decyzję w sprawie wstępnego uznania.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH