Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dominika Kozarzewska, Polskie Jagody: Konsumenci zwracają uwagę na pochodzenie owoców, a to przełoży się na wybór konkretnych marek

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 23-10-2014, 11:56
Konsumenci są już gotowi na kupowanie owoców pod konkretnymi markami?
Dominika Kozarzewska, prezes zarządu Grupy Producentów Owoców "Polskie Jagody"

- Uważamy, że konsumenci zwracają coraz większą uwagę na pochodzenie kupowanych przez siebie owoców i z czasem przełoży się to na wybór konkretnych marek - pod warunkiem, że będą pod nimi oferowane produkty o powtarzalnej, wysokiej jakości - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Dominika Kozarzewska, prezes zarządu Grupy Producentów Owoców "Polskie Jagody".

Przypomnijmy, Grupa Producentów Owoców "Polskie Jagody", producent owoców jagodowych - głównie borówki amerykańskiej, wprowadziła na rynek markę BeFruit, pod którą sprzedawane są owoce. Ponadto do sprzedaży wprowadzono także tłoczony sok borówkowy oferowany pod "siostrzaną" marką BeJuice - w szklanych butelkach 250 ml. Gama soków będzie powiększana o inne - nie tylko owocowe. W przyszłości planowane jest poszerzenie oferty o inne owoce jagodowe oraz ich przetwory.

Czytaj: Grupa producencka Polskie Jagody inwestuje w markę borówek BeFruit

Wprowadzając na rynek markowe owoce, spółka poczyniła szereg przygotowań. - We współpracy z agencją reklamową opracowaliśmy strategię komunikacji. Wprowadziliśmy również na polski rynek nowe opakowania dla produktu "borówki XXL". Sok tłoczony jest przez firmę zewnętrzną, więc jego wprowadzenie nie wymagało dodatkowych inwestycji - mówi Dominika Kozarzewska. Uruchomiono także stronę internetową dedykowaną nowej marce.

Dominika Kozarzewska przyznaje w rozmowie z portalspozywczy.pl, że brand jest zaprojektowany w taki sposób, aby można było łatwo dostosować go do innych owoców poprzez zmianę koloru logo. - Od sezonu 2015 będziemy oferować pod marką BeFruit również truskawki, a w przyszłości także inne owoce jagodowe - mówi prezes grupy.

Jak dodaje, zasadniczo marki BeFruit oraz BeJuice przeznaczone są na rynek polski, ale marka spodobała się również klientom z Irlandii i Japonii, więc trafiła także na te rynki. Spółka eksportuje także owoce (nie markowe) głównie do Europy Zachodniej i Chorwacji.

Borówki "BeFruit" są dostępne (w sezonie zbiorów) w supermarketach sieci Auchan oraz Simply Market.

Grupa jest dostawcą owoców jagodowych, głównie borówki wysokiej. W jej skład wchodzi pięć plantacji uprawiających borówkę na łącznym areale 180 ha. Jak podkreśla grupa, w tym roku jej członkowie odnotowali rekordowe plony. Sezon zakończył się z końcem września i był bardzo udany. Dwóch członków Grupy rozpoczęło w tym roku produkcję truskawek.

Grupa Producentów Owoców "Polskie Jagody" Sp. z o.o. ma swoją siedzibę na Lubelszczyźnie - w gminie Obsza. Powstała w lipcu 2010 r. W kwietniu 2011 r. Grupa uzyskała decyzję w sprawie wstępnego uznania.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 529) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH