Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Kotaniec: Grillowanie to sport narodowy Polaków

- Sezon grillowy jest najważniejszym okresem dla naszej kategorii. Odnotowujemy znaczne wzrosty sprzedaży. Grill to nasz sport narodowy – Polacy uwielbiają ten okres i z utęsknieniem czekają na weekendowe wypady za miasto lub na działkę, żeby wspólnie z rodziną i znajomymi grillować. Jest to bardzo popularna forma spędzania wspólnego czasu - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec – producenta sosów Folwark.

Kotaniec: Grillowanie to sport narodowy Polaków
Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec – producenta sosów Folwark

Polacy bardzo chętnie eksperymentują z grillem – poszukują nowych przepisów, smaków. - Szerokie portfolio naszych produktów idealnie wpisuje się w trendy i oczekiwania konsumentów. Nasza oferta jest bardzo zróżnicowana – oferujemy sosy do mięs, ryb, owoców morza jak również warzyw – świeżych i grillowanych. W swojej ofercie posiadamy 1 300 aktywnych receptur. Uważnie obserwujemy rynek i bardzo szybko jesteśmy w stanie odpowiedzieć na jego potrzeby - zapewnia Łukasz Kotaniec.

Z tego względu firma bardzo dużą wagę przykłada do okresu maj-sierpień. - Wymaga to od nas dokładnego zaplanowania na wszystkich etapach produkcji od opakowań przez surowce i siły produkcyjne. Wszystko w celu zapewnienia pełnej dostępności naszych produktów w tym okresie - dodaje członek zarządu firmy Kotaniec.

Jego zdaniem polscy konsumenci mimo, że są tradycjonalistami to jednak skłonnymi do eksperymentowania. W ich domach dominują standardowe sosy: musztarda, majonez, ketchup. Ale okres grillowy kieruje się innymi prawami. - Polacy chętnie sięgają po sosy typu: kebab-gyros, barbecue czy różnego rodzaju sosy czosnkowe. Zauważamy dużą dywersyfikację zakupową w okresie grillowym. Polacy spożywają coraz więcej warzyw, sałatek i ma to przełożenie na większe zainteresowanie takimi sosami jak np. remulada duńska czy sos 1000 wysp - twierdzi Łukasz Kotaniec.

Na rozwój rynku zdecydowanie mają wpływ czynniki ekonomiczne takie jak np. ceny surowców oraz zasobność portfela Polaków. - Polacy chętnie sięgają po nowości o ile mają zaspokojone podstawowe potrzeby. Trend kulinarnych szaleństw również wpływa na rozwój rynku. Polacy poszukują, próbują, eksperymentują w kuchni. Wartość rynku z roku na rok rośnie a perspektywy rozwoju są obiecujące. O ile jest się czujnym, uważnie obserwuje rynek i elastycznym. Dlatego jesteśmy spokojni o swoją przyszłość - zapewnia Łukasz Kotaniec.

Firma Folwark powstała w 1991 r. Początkowo zatrudniając kilka osób zajmowała się jedynie produkcją majonezu. Od 2015 r., kontynuuje działalność pod nazwą Kotaniec oferując sosy dla konsumentów, gastronomii oraz przemysłu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Łukasz Kotaniec RSS ALERT    /    Kotaniec RSS ALERT    /    Folwark RSS ALERT    /    rynek sosów RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • LukeCPH 2016-04-08 21:30:28
    sos tysiaca wysp... to proponuje cos w stylu \"zlapac do gory\" zamiast ketchup

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.91.79.74
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.