Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kotaniec: Grillowanie to sport narodowy Polaków

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 07-04-2016, 14:14
Kotaniec: Grillowanie to sport narodowy Polaków
Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec – producenta sosów Folwark

- Sezon grillowy jest najważniejszym okresem dla naszej kategorii. Odnotowujemy znaczne wzrosty sprzedaży. Grill to nasz sport narodowy – Polacy uwielbiają ten okres i z utęsknieniem czekają na weekendowe wypady za miasto lub na działkę, żeby wspólnie z rodziną i znajomymi grillować. Jest to bardzo popularna forma spędzania wspólnego czasu - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec – producenta sosów Folwark.

Polacy bardzo chętnie eksperymentują z grillem – poszukują nowych przepisów, smaków. - Szerokie portfolio naszych produktów idealnie wpisuje się w trendy i oczekiwania konsumentów. Nasza oferta jest bardzo zróżnicowana – oferujemy sosy do mięs, ryb, owoców morza jak również warzyw – świeżych i grillowanych. W swojej ofercie posiadamy 1 300 aktywnych receptur. Uważnie obserwujemy rynek i bardzo szybko jesteśmy w stanie odpowiedzieć na jego potrzeby - zapewnia Łukasz Kotaniec.

Z tego względu firma bardzo dużą wagę przykłada do okresu maj-sierpień. - Wymaga to od nas dokładnego zaplanowania na wszystkich etapach produkcji od opakowań przez surowce i siły produkcyjne. Wszystko w celu zapewnienia pełnej dostępności naszych produktów w tym okresie - dodaje członek zarządu firmy Kotaniec.

Jego zdaniem polscy konsumenci mimo, że są tradycjonalistami to jednak skłonnymi do eksperymentowania. W ich domach dominują standardowe sosy: musztarda, majonez, ketchup. Ale okres grillowy kieruje się innymi prawami. - Polacy chętnie sięgają po sosy typu: kebab-gyros, barbecue czy różnego rodzaju sosy czosnkowe. Zauważamy dużą dywersyfikację zakupową w okresie grillowym. Polacy spożywają coraz więcej warzyw, sałatek i ma to przełożenie na większe zainteresowanie takimi sosami jak np. remulada duńska czy sos 1000 wysp - twierdzi Łukasz Kotaniec.

Na rozwój rynku zdecydowanie mają wpływ czynniki ekonomiczne takie jak np. ceny surowców oraz zasobność portfela Polaków. - Polacy chętnie sięgają po nowości o ile mają zaspokojone podstawowe potrzeby. Trend kulinarnych szaleństw również wpływa na rozwój rynku. Polacy poszukują, próbują, eksperymentują w kuchni. Wartość rynku z roku na rok rośnie a perspektywy rozwoju są obiecujące. O ile jest się czujnym, uważnie obserwuje rynek i elastycznym. Dlatego jesteśmy spokojni o swoją przyszłość - zapewnia Łukasz Kotaniec.

Firma Folwark powstała w 1991 r. Początkowo zatrudniając kilka osób zajmowała się jedynie produkcją majonezu. Od 2015 r., kontynuuje działalność pod nazwą Kotaniec oferując sosy dla konsumentów, gastronomii oraz przemysłu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • LukeCPH 08-04-2016, 21:30:
sos tysiaca wysp... to proponuje cos w stylu "zlapac do gory" zamiast ketchup

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 822) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH