Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kotaniec: Po 20 latach wracamy do detalu

  • Autor: Magda Brzózka; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 27-04-2017, 12:53
Kotaniec: Po 20 latach wracamy do detalu
Włodzimierz Kotaniec, założyciel firmy Kotaniec i Łukasz Kotaniec, zarządzający firmą/ fot. Żelazna Studio

Na początku swojej drogi Folwark produkował detaliczne opakowania majonezów, które sprzedawał na targowiskach na Broniszach a wcześniej na Okęciu. - Tam przyjeżdżali kupcy, którzy prowadzili własne sklepy i kupowali od nas majonez. Nasze produkty nie były sprzedawane wówczas w sieciach typu Społem czy WSS, bo ich zarządcy nie chcieli kupować produktów od tzw. „prywaciarzy”, bo po pierwsze nie było to „politycznie poprawne” jak również ze względu na to, że posiadali własne wytwórnie – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Łukasz Kotaniec. Dlatego większość towarów z logo Folwark była wówczas sprzedawana przez kanał dystrybucji bazarowej.

Po 20 latach, w 2012 r., firma wróciła do detalu. Dlaczego? - Poprzez obecność w kanale gastronomicznym, dostawaliśmy często zapytania gdzie można kupić nasze produkty, w jakich sklepach? Dzisiaj produkty marki Folwark są dostępne w takich sieciach jak m.in. Intermarche, Carrefour i Dino. Chcemy szerzyć naszą dystrybucję w kanale detalicznym. Widzimy taką potrzebę rynku. Konsumenci nas poszukują i o nas pytają – przyznaje Łukasz Kotaniec.

Czytaj również: Założyciel firmy Kotaniec: Szyjemy sosy na miarę

 

I dodaje, że dzisiaj sieci handlowe są przejrzystym partnerem, trzeba mieć tylko dobrze przygotowaną ofertę. - Nie było nas w detalu ponad 20 lat więc trudno żebyśmy nagle znaleźli się wśród liderów sprzedaży. Zwłaszcza, że jest to rynek mocno ułożony i wprowadzenie tu kolejnej pozycji asortymentowej z sukcesem wymaga czasu i pieniędzy. Zaczynamy budować relacje z ludźmi – dodaje zarządzający firmą.

Z sektorem spożywczym rodzina Państwa Kotańców miała do czynienia od początku swojej przygody z przedsiębiorczością. Najpierw w latach wszelkiego deficytu prowadziła sklep rolno-spożywczy. Następnie w 1986 r. zakupiła linię do produkcji majonezu w Drzewicy. - Metodą prób i błędów udało się uruchomić w 1986 r. produkcję majonezu detalicznego w słoikach w pod marką Korona – wspomina Włodzimierz Kotaniec. Z kolei w 1989 r. kupiła teren byłego folwarku rodziny Chełmońskich, która po wojnie została zmuszona do jego opuszczenia.

O historii powstania firmy Kotaniec przeczytasz w kolejnym numerze Rynku spożywczego.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 111) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.