Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kotaniec: Polacy to lokalni patrioci kulinarni

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 04-07-2016, 11:45
Kotaniec: Polacy to lokalni patrioci kulinarni
Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec – producenta sosów Folwark/ fot. materiały prasowe

- Potencjał rozwoju rynku sałatek i surówek jest bardzo duży. Ważną role odegra znowelizowane prawo szkolne, które wprowadzi do sklepików sałatki i surówki. Wprowadzanie zdrowych nawyków żywieniowych u dzieci zdecydowanie zaowocuje stałym rozwojem rynku owocowo-warzywnego - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec – producenta sosów Folwark.

- Z naszego punktu widzenia rynek sałatek i surówek ma się bardzo dobrze. 90 proc. Polaków spożywa warzywa codziennie lub kilka razy dziennie. Naturalnie boom sprzedażowy przypada na sezon wiosenno - letni, kiedy Polacy spożywają dużo więcej warzyw i owoców. Nie mniej jednak poza sezonem producenci również radzą sobie nieźle. Większa świadomość Polaków i zwracanie uwagi na zdrowszy styl życia powoduje zmiany nawyków żywieniowych – zdecydowanie nacisk na warzywa/owoce, sałatki i surówki. Deklaratywnie blisko polowa osób spożywa ich więcej. W różnych postaciach - mówi Łukasz Kotaniec.

Jego zdaniem segment gotowych sałatek majonezowych jako część rynku convenience dynamicznie się rozwija i ma przed sobą duży potencjał. Bardzo duża szansa stoi również przed tzw. lunch-boxami – zestawami sałat z różnymi dressingami. Polacy bardzo chętnie sięgają po gotowe rozwiązania łączące w sobie, smak, zdrowie i wygodę.

- Posiadamy szeroką ofertę sosów i dressingów do surówek i sałatek, mamy ponad 1 300 aktywnych receptur. Co więcej produkujemy również sosy wg receptur naszych klientów jeśli jest takie oczekiwanie. Cały czas poszukujemy nowych smaków i opracowujemy różnorodne warianty. To co ważne i unikalne – oprócz zastrzeżonej receptury naszym klientom oferujemy również jednoporcjowe opakowania z indywidualnym zadrukiem. Oferta ta cieszy bardzo dużym zainteresowaniem nie tylko w branży owocowo-warzywnej ale również mięsnej, rybnej i piekarniczej - mówi Łukasz Kotaniec.

I dodaje, że zdecydowanie polscy konsumenci wspierają polskich producentów i polskie produkty. - Ale nie dają nam taryfy ulgowej. Produkty musza być smaczne, najwyższej jakości i spełniać oczekiwania konsumentów. Jak mają do wyboru wybierają nasze. Polacy do lokalni patrioci. Polscy konsumenci są coraz bardziej wyedukowani, czytają etykiety. Pomagają w tym portale wspierające polskich producentów, z którymi również współpracujemy - zapewnia Łukasz Kotaniec.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 770) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH