REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Kotaniec: Polacy to lokalni patrioci kulinarni

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 04-07-2016, 11:45
Kotaniec: Polacy to lokalni patrioci kulinarni
Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec – producenta sosów Folwark/ fot. materiały prasowe

- Potencjał rozwoju rynku sałatek i surówek jest bardzo duży. Ważną role odegra znowelizowane prawo szkolne, które wprowadzi do sklepików sałatki i surówki. Wprowadzanie zdrowych nawyków żywieniowych u dzieci zdecydowanie zaowocuje stałym rozwojem rynku owocowo-warzywnego - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec – producenta sosów Folwark.

REKLAMA

- Z naszego punktu widzenia rynek sałatek i surówek ma się bardzo dobrze. 90 proc. Polaków spożywa warzywa codziennie lub kilka razy dziennie. Naturalnie boom sprzedażowy przypada na sezon wiosenno - letni, kiedy Polacy spożywają dużo więcej warzyw i owoców. Nie mniej jednak poza sezonem producenci również radzą sobie nieźle. Większa świadomość Polaków i zwracanie uwagi na zdrowszy styl życia powoduje zmiany nawyków żywieniowych – zdecydowanie nacisk na warzywa/owoce, sałatki i surówki. Deklaratywnie blisko polowa osób spożywa ich więcej. W różnych postaciach - mówi Łukasz Kotaniec.

Jego zdaniem segment gotowych sałatek majonezowych jako część rynku convenience dynamicznie się rozwija i ma przed sobą duży potencjał. Bardzo duża szansa stoi również przed tzw. lunch-boxami – zestawami sałat z różnymi dressingami. Polacy bardzo chętnie sięgają po gotowe rozwiązania łączące w sobie, smak, zdrowie i wygodę.

- Posiadamy szeroką ofertę sosów i dressingów do surówek i sałatek, mamy ponad 1 300 aktywnych receptur. Co więcej produkujemy również sosy wg receptur naszych klientów jeśli jest takie oczekiwanie. Cały czas poszukujemy nowych smaków i opracowujemy różnorodne warianty. To co ważne i unikalne – oprócz zastrzeżonej receptury naszym klientom oferujemy również jednoporcjowe opakowania z indywidualnym zadrukiem. Oferta ta cieszy bardzo dużym zainteresowaniem nie tylko w branży owocowo-warzywnej ale również mięsnej, rybnej i piekarniczej - mówi Łukasz Kotaniec.

I dodaje, że zdecydowanie polscy konsumenci wspierają polskich producentów i polskie produkty. - Ale nie dają nam taryfy ulgowej. Produkty musza być smaczne, najwyższej jakości i spełniać oczekiwania konsumentów. Jak mają do wyboru wybierają nasze. Polacy do lokalni patrioci. Polscy konsumenci są coraz bardziej wyedukowani, czytają etykiety. Pomagają w tym portale wspierające polskich producentów, z którymi również współpracujemy - zapewnia Łukasz Kotaniec.

 

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 459) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH