Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Kotaniec: Wielu nowych klientów trafia do nas przez media społecznościowe

- Z uwagi na dystrybucję, specyfikę kategorii i potencjał social media nasza strategia marketingowa od początku zakładała główną obecność w szeroko rozumianym internecie - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Łukasz Kotaniec, zarządzający firmą Kotaniec.

Kotaniec: Wielu nowych klientów trafia do nas przez media społecznościowe
Włodzimierz Kotaniec, założyciel firmy Kotaniec i Łukasz Kotaniec, zarządzający firmą/ fot. Żelazna Studio

Pierwszymi kanałami, w których zaistniała marka Folwark to HoReCa oraz przetwórstwo spożywcze.

- Przez wiele lat koncentrowaliśmy się na umacnianiu swojej pozycji właśnie w tych obszarach. Nasze portfolio dostosowywane było do potrzeb szefów kuchni i producentów z branży mięsnej, rybnej i owocowo warzywnej. Często produkty sprzedawane były często pod marką własną więc marka Folwark nie była znana.  W odpowiedzi na potrzeby rynku w 2014 r. wprowadziliśmy do oferty sosy przeznaczone dla konsumentów. Opakowania 450 ml 10 najpopularniejszych smaków szybko znalazły odbiorców w sieciach handlowych zarówno w kanale tradycyjnym jak i nowoczesnym - mówi Łukasz Kotaniec.

Tym samym naturalne było, że należy zadbać o budowanie świadomości marki i wizerunku firmy.

- Reklama dźwignią handlu. Przyszedł czas, żeby zadbać o zaistnienie w umysłach konsumentów. Z uwagi na dystrybucję, specyfikę kategorii i potencjał social media nasza strategia marketingowa od początku zakładała główną obecność w szeroko rozumianym internecie. Nasze działania w bardzo satysfakcjonujący sposób przekładają się na cele. Nasz marka jest coraz bardziej rozpoznawalna, doceniana przez konsumentów a nasze produkty rotują w sklepach przez cały rok. Wielu nowych klientów trafiło do nas znajdując nas właśnie w internecie. Będziemy nadal wykorzystywać potencjał social media i poprzez ten kanał się promować - zapewnia Łukasz Kotaniec.

Firma Folwark powstała w 1991 r. Początkowo zatrudniając kilka osób zajmowała się jedynie produkcją majonezu. Od 2015 r., kontynuuje działalność pod nazwą Kotaniec oferując sosy dla konsumentów, gastronomii oraz przemysłu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kotaniec RSS ALERT    /    Łukasz Kotaniec RSS ALERT    /    sosy Folwark RSS ALERT    /    social media RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Karol 2017-10-02 09:39:14
    Też mam doświadczenie jak zaskakująco dużo klientów hurtowych pozyskałem przez FB, jestem zdania że warto iść w tym kierunku

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.214.113
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.