Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kotaniec: Wielu nowych klientów trafia do nas przez media społecznościowe

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 29-09-2017, 14:49
Kotaniec: Wielu nowych klientów trafia do nas przez media społecznościowe
Włodzimierz Kotaniec, założyciel firmy Kotaniec i Łukasz Kotaniec, zarządzający firmą/ fot. Żelazna Studio

- Z uwagi na dystrybucję, specyfikę kategorii i potencjał social media nasza strategia marketingowa od początku zakładała główną obecność w szeroko rozumianym internecie - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Łukasz Kotaniec, zarządzający firmą Kotaniec.

Pierwszymi kanałami, w których zaistniała marka Folwark to HoReCa oraz przetwórstwo spożywcze.

- Przez wiele lat koncentrowaliśmy się na umacnianiu swojej pozycji właśnie w tych obszarach. Nasze portfolio dostosowywane było do potrzeb szefów kuchni i producentów z branży mięsnej, rybnej i owocowo warzywnej. Często produkty sprzedawane były często pod marką własną więc marka Folwark nie była znana.  W odpowiedzi na potrzeby rynku w 2014 r. wprowadziliśmy do oferty sosy przeznaczone dla konsumentów. Opakowania 450 ml 10 najpopularniejszych smaków szybko znalazły odbiorców w sieciach handlowych zarówno w kanale tradycyjnym jak i nowoczesnym - mówi Łukasz Kotaniec.

Tym samym naturalne było, że należy zadbać o budowanie świadomości marki i wizerunku firmy.

- Reklama dźwignią handlu. Przyszedł czas, żeby zadbać o zaistnienie w umysłach konsumentów. Z uwagi na dystrybucję, specyfikę kategorii i potencjał social media nasza strategia marketingowa od początku zakładała główną obecność w szeroko rozumianym internecie. Nasze działania w bardzo satysfakcjonujący sposób przekładają się na cele. Nasz marka jest coraz bardziej rozpoznawalna, doceniana przez konsumentów a nasze produkty rotują w sklepach przez cały rok. Wielu nowych klientów trafiło do nas znajdując nas właśnie w internecie. Będziemy nadal wykorzystywać potencjał social media i poprzez ten kanał się promować - zapewnia Łukasz Kotaniec.

Firma Folwark powstała w 1991 r. Początkowo zatrudniając kilka osób zajmowała się jedynie produkcją majonezu. Od 2015 r., kontynuuje działalność pod nazwą Kotaniec oferując sosy dla konsumentów, gastronomii oraz przemysłu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Karol 02-10-2017, 09:39:
Też mam doświadczenie jak zaskakująco dużo klientów hurtowych pozyskałem przez FB, jestem zdania że warto iść w tym kierunku

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 487) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH