Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Owoce i warzywa

Krzysztof Cybruch, prelegent Food Show, o potencjale rynku żywności tradycyjnej i regionalnej (wideo)

- Niezależnie od trendów, tradycyjna i regionalna żywność jest naszym dziedzictwem kulturowym, które nigdy nie zniknie i nie przeminie - mówi w rozmowie z portalspozywczy.pl, Krzysztof Cybruch, odpowiedzialny za komercjalizację warszawskiej Hali Gwardii i Targów Śniadaniowych.

Krzysztof Cybruch, prelegent Food Show, o potencjale rynku żywności tradycyjnej i regionalnej (wideo)
Krzysztof Cybruch

Wiele trendów i mód rodzi się na rynku produktów tradycyjnych, czyli jakoby "powraca do korzeni". Są to np. kiszonki czy olej lniany.

- Konsumenci cenią żywność tradycyjną czy regionalną za jej jakość i smak, który często przypomina potrawy, które spożywaliśmy w dzieciństwie - komentuje gospodarz Hali Gwardii.

Zdaniem Krzysztof Cybrucha, producentów, którzy stroniąc od mody, chcą stale produkować żywność według starych receptur, można nazwać bohaterami rynku spożywczego. Trzeba ich wspierać!

O potencjale i przyszłości rynku żywności tradycyjnej i regionalnej porozmawiamy - także z Krzysztofem Cybruchem - na FOOD SHOW 2018!

Podczas debaty pt. "Przyszłość leży w tradycji – naturalność, lokalność i prostota budują zaufanie konsumentów" w ramach Food Show 2018 będziemy rozmawiać o tym, że w dobie przetworzonej żywności i sztucznych dodatków, największą innowacją staje się właśnie tradycja i odświeżanie starych receptur, idea "czystej etykiety" oraz świeża żywność prosto od małego, lokalnego producenta. Dlatego coraz większą popularnością cieszą się małe rodzinne firmy spożywcze, które z pasją produkują żywność "z historią", ale także kooperatywy spożywcze, miejskie ogrody czy RWS-y (Rolnictwo Wspierane przez Społeczność - model współpracy drobnych gospodarstw rolnych oraz konsumentów). Porozmawiamy także o skutecznym marketingu opartym na tradycji i zastanowimy się czy "babunia" na etykiecie sprzeda wszystko...  Jednym z prelegentów będzie właśnie Krzysztof Cybruch.

Będzie inspirująco! Zapraszamy do zgłaszania swoich sugestii i uwag. WIĘCEJ INFORMACJI NA WWW.FOODSHOW.PL, NA FACEBOOK'U ORAZ INSTAGRAMIE!

Food Show 2018 rozpocznie się w niedzielę 11 marca. Będzie to dzień otwarty dla publiczności / mieszkańców Śląska, dla których przygotowujemy warsztaty, degustacje, live cooking, strefy smaku i doświadczenia, spotkania z mistrzami kuchni i blogerami kulinarnymi.

W ramach dni dla profesjonalistów (12-13 marca 2018 r.) odbędą się debaty i dyskusje branżowe z udziałem szefów kuchni, firm gastronomicznych, spożywczych, oraz dostawców. Będą im towarzyszyć wystawy, ekspozycje, prezentacje produktów żywnościowych, degustacje, pokazy gotowania, warsztaty kulinarne. Podczas Food Show zapraszamy także na V edycję GASTROSILESII, która po raz pierwszy odbędzie się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w ramach II edycji Food Show.

Podczas Food Show odbędzie się także wieczorna Gala, w czasie której wręczymy nagrody Food Show Star dla najlepszych produktów i dla najlepszych dostawców HoReCa. W ramach Food Show, po raz drugi już, odbędzie się Megawieczór Kulinarny. Znani i cenieni szefowie kuchni przygotują na oczach gości swoje popisowe dania.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Krzysztof Cybruch RSS ALERT    /    targ śniadaniowy RSS ALERT    /    Hala Gwardii RSS ALERT    /    trendy konsumenckie RSS ALERT    /    żywność tradycyjna RSS ALERT    /    żywność regionalna RSS ALERT    /    Food Show 2018 RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.82.93.116
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.