Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

KUPS rusza z nową kampanią. Tym razem promuje soki i musy

  • Autor: www.portalspozywczy/pr
  • Data: 26-03-2015, 17:29

Ruszyła nowa kampania promocyjno – informacyjna Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków pod hasłem „Soki i musy – witaminy w SMART formie”. Trzyletni program ma uświadomić rodzicom, że soki i musy owocowo-warzywne to wygodny sposób na wzbogacenie codziennej diety o witaminy. Kampania obejmie pięć rynków: polski, czeski, litewski, rumuński i słowacki.

Głównym celem kampanii „Soki i musy – witaminy w SMART formie” jest edukacja rodziców i dzieci na temat soków i musów, które mogą uzupełniać codzienną dietę o witaminy i składniki odżywcze. 

Ostatnie badania wskazują, że spożycie soków na pięciu rynkach objętych kampanią jest w większości znacznie poniżej średniej unijnej oraz zauważalna jest duża dysproporcja między spożyciem soków w stosunku do krajów Europy Zachodniej.

Jak wynika z raportu AIJN 2013 Liquid Fruit, Market Report przeciętny Polak wypija ok. 11,7 litrów soków na rok na osobę, co daje średnio ok. 32 ml soku na osobę dziennie, czyli szklankę na tydzień. Tymczasem rekomendowana przez ekspertów do spraw żywienia ilość soku na dzień to 200 ml. Dla porównania mieszkaniec Wielkiej Brytanii wypija ok. 17 litrów soków na rok, Niemiec – ok. 22 litrów, a Norweg około 30 litrów. Musy z kolei stanowią nową kategorię na większości z pięciu rynków objętych kampanią, ich spożycie oraz świadomość na temat ich właściwości będzie przez działania KUPSu budowana.  

– Soki i musy owocowo-warzywne mogą stanowić element zbilansowanej, bogatej w witaminy i składniki odżywcze diety. Dlatego Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków jest zaangażowane w ich popularyzację i edukację na temat zbilansowanego odżywiania. Kampania „Soki i musy – witaminy w SMART formie” jest kontynuacją poprzednich działań Stowarzyszenia promujących właściwe nawyki żywieniowe,  szczególnie  poprzez działania związane z ideami programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku” – mówi Barbara Groele, sekretarz generalny KUPS – Ta kampania jest dla nas wyjątkowa, głównie ze względu na jej skalę. Oprócz tego bardzo istotne jest to, że działania obejmują równocześnie aż pięć rynków, dotyczą nie tylko soków, ale również musów, jako nowego produktu. U progu rozpoczęcia kampanii mamy nadzieję na jej powodzenie i duży wzrost świadomości konsumentów na temat wartości soków i musów – dodaje.

Kampania „Soki i musy – witaminy w SMART formie” w głównej mierze opiera się o ideę „smart rozwiązań” czyli takich, które są atrakcyjne, modne i przede wszystkim wygodne. Soki i musy to witaminy w smart formie, bo dzięki poręcznym opakowaniom są nowoczesną formą owoców. To sprawia, że możemy z nich korzystać w każdym miejscu i o dowolnej porze. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 904) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH