Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

KUPS z budżetem 5 mln Euro będzie promował soki i musy w 5 krajach Europy

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/ pr
  • Data: 03-11-2014, 08:31

W dniu 30 października 2014 r. Komisja Europejska ogłosiła przyjęcie 27 programów promujących produkty rolnicze w Unii Europejskiej i Krajach trzecich. Całościowy budżet projektów realizowanych przez najbliższe trzy lata to 77,4 mln Euro, z czego UE dofinansuje 39 milionów. Wybrane programy obejmują szerokie spektrum kategorii, takie jak świeże i przetworzone owoce i warzywa, produkty mleczne, znaki jakości, kwiaty oraz mięso. Jednym z wyróżnionych w ten sposób projektów przez Komisję Europejską, jest program promocji, zaproponowany przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków, pod tytułem: „Soki i musy - witaminy w wygodnej formie".

Budżet projektu branży sokowniczej opiewa na blisko 5 mln Euro kosztów netto, wkład własny na jego realizację pokryty zostanie ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw. Dodatkowo KUPS zaprasza zainteresowane Firmy do wparcia finansowego i pokrycia kosztów niekwalifikowanych (deklarację wsparcia złożyła Firma Tymbark).

Kampania realizowana będzie na pięciu rynkach: polskim, rumuńskim, czeskim, słowackim i litewskim. Działania obejmują przede wszystkim kampanię ATL (telewizja i internet) - ze szczególnym i innowacyjnym wykorzystaniem technologii mobilnych, BTL i PR. Za wdrożenie kampanii odpowiedzialne będzie wyłonione w konkursie ofert, konsorcjum złożone z agencji kreatywnej Hand Made i domu mediowego Havas Media. Za działania PR natomiast, jako podwykonawca odpowiadać będzie Agencja Fleishman-Hillard. Kampania realizowana będzie w latach 2015-2018.

Prezes Stowarzyszenia KUPS Julian Pawlak podkreśla, że:  - Od kilku lat konsekwentnie KUPS prowadzi działania edukacyjne w zakresie promocji soków. Działania te już przynoszą już efekty. Mamy nadzieję, że planowane aktywności przyniosą realne korzyści w postaci zwiększonej konsumpcji oraz wiedzy na temat tych bardzo wartościowych dla naszego zdrowia produktów. Powierzenie przez Komisję Europejską tak wysokiego budżetu KUPS świadczy o tym, że nasze wcześniejsze działania były efektywne i zauważalne. Ten projekt będzie unikalny - bo realizowany w aż 5 krajach".  - Uważamy, że istotna jest przede wszystkim rzetelna edukacja konsumentów oraz informowanie o wartościach odżywczych soków i musów oraz braku dodawania do nich zgodnie z prawem sztucznych barwników, aromatów czy substancji konserwujących (konserwantów)" - mówi Barbara Groele, sekretarz generalny KUPS.

Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) jest organizacją non profit zrzeszającą oraz integrującą 37 producentów soków, nektarów i napojów z owoców i warzyw Już od 1993 roku podejmuje liczne inicjatywy, które mają na celu rozwój branży poprzez zapewnienie jak najlepszych warunków prawnych, politycznych oraz gospodarczych. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH