Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

KUPS złożyło wniosek o dofinansowanie trzyletniej kampanii na rynek polski i rumuński

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/ pr
  • Data: 25-01-2011, 12:19

W październiku 2010 r. KUPS zakończył kampanię „5 porcji warzyw, owoców lub soku" skierowaną do konsumentów, jak i wspierającą polskich producentów oraz przetwórców owoców i warzyw. Na wszystkie te działania przeznaczono prawie 2 mln euro netto. Kolejna edycja programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku" będzie projektem 3-letnim, o budżecie około 4 mln euro netto. Realizowana będzie równolegle w Polsce i w Rumunii.

Pierwsza edycja kampanii KUPS dofinansowanej przez UE „5 x dziennie warzywa i owoce" zakończyła się w październiku 2010. Podstawą skuteczności kampanii społecznych jest długotrwałość i ciągłość prowadzonych działań. Stowarzyszenie KUPS, we wrześniu 2010 rozpoczęło ogólnopolski program edukacyjny dla szkół podstawowych pod zbieżną nazwą „5 porcji warzyw, owoców lub soku". Program ten jest kontynuacją działań Stowarzyszenia (KUPS) w zakresie popularyzacji spożywania warzyw, owoców i soków. Program realizowany będzie w ciągu roku szkolnego 2010/2011. Na jego realizację przeznaczono ponad 300 tys. zł netto.

Stowarzyszenie KUPS opracowało projekt drugiej, 3-letniej edycji programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku". Wniosek będzie podlegał ocenie i weryfikacji ARR i KE. Stowarzyszenie KUPS liczy, że ze względu na swój prospołeczny, prozdrowotny charakter oraz zainteresowanie i poparcie, jakie zdobywa wśród Polaków, kampania uzyska unijne wsparcie finansowe i będzie kontynuowana w kolejnych latach.

Kolejna edycja programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku" będzie projektem 3-letnim, o budżecie około 4 mln euro netto. Obejmie szeroki zakres działań: reklamy w mediach, PR, BTL, działania w Internecie. Realizowana będzie równolegle w Polsce i w Rumunii.

Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) to organizacja branżowa integrująca oraz zrzeszająca środowisko producentów soków, nektarów, napojów owocowych i warzywnych oraz propagująca przestrzeganie zasad samokontroli przemysłowej. Członkowie Stowarzyszenia reprezentują 80% polskiego rynku sokowniczego. Do zadań Stowarzyszenia KUPS należy przede wszystkim podejmowanie inicjatyw i działań na rzecz rozwoju branży: produkcji i spożycia soków oraz poprawy ich jakości. Jednak w swych działaniach promocyjnych, Stowarzyszenie KUPS obejmuje nie tylko soki, lecz również świeże owoce i warzywa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 885) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH