Laskol chce wejść do handlu sieciowego i rozwijać eksport
Przetwórstwo owoców i warzyw Laskol z Warszawy w perspektywie kilku lat jest zainteresowane wejściem do handlu sieciowego. Pragnie także rozwijać eksport - dowiedział się serwis portalspożywczy.pl od Elżbiety Kolasy, współwłaścicielki firmy.
W roku 2012 r. Laskol zanotował spadek sprzedaży. Jak zauważa Kolasa, przyczyną słabszych wyników firmy był brak uczestnictwa w handlu sieciowym - produkty przedsiębiorstwa trafiały tylko do zwykłych, pojedynczych sklepów. Jak więc walczyć z niekorzystną tendencją? - W perspektywie kilku lat chętnie weszlibyśmy do handlu sieciowego. Na razie jednak bariera opłatowa nam w tym przeszkadza - mówi Kolasa.
Laskol zamierza także poszerzyć eksport. Aktualnie ok. 10 proc. produktów firmy trafia do Kanady i jest to jedyny kraj, z którym przedsiębiorstwo prowadzi wymianę. - Chcemy jednak poszerzyć eksport. Atrakcyjne dla nas są przede wszystkim Stany Zjednoczone, choć również kilka innych krajów - dowiedział się portalspożywczy.pl od współwłaścicielki firmy.
W roku 2013 Laskol planuje utrzymać sprzedaż, nawet pomimo długiej zimy, która - jak mówi Laskol - niekorzystnie wpłynęła na wyniki. Firma nie zamierza natomiast wprowadzać w najbliższej przyszłości do swojej oferty nowych produktów.
Przedsiębiorstwo owoców i warzyw Laskol działa od 1980 roku w Warszawie. W asortymencie firmy znaleźć można m.in. sałatki, musztardy, chrzany, ketchup, majonez i przetwory ogórkowe.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE: (1)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (1)