Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Lokalny rolnik myśli globalnie

Start-up, który wśród inwestorów ma Roberta Lewandowskiego, chce, by po żywność od małych wytwórców klient nie jechał dalej niż kilometr — w Polsce i w Niemczech. Po sprzedaży agencji reklamowej TouchPoints Marketing Andrej Modic przez rok odpoczywał i szukał dobrego jedzenia – informuje „Puls Biznesu”.

Lokalny rolnik myśli globalnie
fot. Shutterstock

Potem zaopatrywanie rodziny w żywność pochodzącą od małych rolników wraz z żoną Sylwią zamienił w biznes. Lokalnyrolnik.pl. to platforma, na której mali producenci z różnych regionów wystawiają swoje sery, wędliny, miody czy warzywa. Mogą je zamawiać mieszkańcy sześciu miast. W każdym zamówienia zbiorcze docierają do magazynu, a stamtąd — po rozdzieleniu na pojedyncze zamówienia i zapakowaniu — do 220 koordynatorów lokalnych grup zakupowych, od których odbierają je klienci.

W ubiegłym roku w serwis zainwestował m.in. Robert Lewandowski. Z dwoma funduszami na pokładzie: Hedgehog Fund i Protos Ventures, firma dopracowuje do perfekcji logistykę i technologię, by ruszyć na podbój zagranicy.

Andrej Modic mówi, że w tym roku poszerzy jeszcze działalność w Polsce. Z dużych aglomeracji, w których widzi dla siebie miejsce, nie ma go jeszcze tylko w Trójmieście. Obecnie najwięcej zamówień pochodzi z Wrocławia i Warszawy. Każdy rynek traktuje indywidualnie i podkreśla, że różnią się ofertą, bo różnią się dostawcami — lokalny charakter to jeden z wyróżników tego biznesu.

Cały czas poszukuje koordynatorów, żeby maksymalnie skrócić drogę klienta do punktu odbioru. Koordynatorów będzie też niedługo szukać w krajach niemieckojęzycznych. Na ekspansję poszuka finansowania. 

Więcej w „Pulsie Biznesu”.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Andrej Modic RSS ALERT    /    żywność ekologiczna RSS ALERT    /    zdrowa żywność RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    Robert Lewandowski RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Kubanek 2017-06-30 17:07:12
    Ta platforma nie ma sensu. Po pierwsze rolnikom się nie opłaca dostarczać produktów przez pośredników. Po drugie tu chodzi wyłącznie o duże miasta. W ww. Niemczech, rynek jest już nasycony, sam znam przynajmniej kilka podobnych projektów. W tym Regioportal. Ogólnie rzecz biorąc, trzeba raczej pomóc samym rolnikom, w sprzedaży bezpośredniej, w swojej najbliższej okolicy. Czyli zmienić przepisy, aby rolnik mógł produkować i sprzedawać do sklepów i do gastronomii. Inaczej to będzie dreptanie w miejscu.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.95.23.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.