Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Maggi w limitowanej edycji z nową etykietą

  • Autor: informacja prasowa
  • Data: 15-09-2017, 13:15
Maggi w limitowanej edycji z nową etykietą
fot. mat. pras.

Na sklepowe półki trafiła Maggi w nowej, limitowanej edycji. W sprzedaży pojawiły się buteleczki z trzema nowymi etykietami.

Nowa linia z limitowanymi etykietami ma na celu przybliżenie konsumentom marki Maggi i zainspirowania ich różnorodnością jej zastosowań. 

Design trzech nowych, limitowanych etykiet ma inspirować i zachęcać do odkrywania przez konsumentów nowych pomysłów kulinarnych. Etykiety są spójne z aktualną komunikacją i charakterem marki – angażująca jest także ich lekka i zadziorna forma. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH