Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marek Roleski: Modlimy się, żeby w tym kraju zaczęto szanować i zauważać przedsiębiorców

  • Autor: Magda Brzózka; ŁS; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 17-07-2015, 11:53
Marek Roleski: Modlimy się, żeby w tym kraju zaczęto szanować i zauważać przedsiębiorców
Marek Roleski, właściciel firmy Roleski/ fot. PJ

Zdaniem Marka Roleskiego, założyciela firmy Roleski, Polacy są trudnymi konsumentami. Dlaczego? - Dlatego, że większość osób, które robią dzisiaj zakupy pamiętają jeszcze te czasy, kiedy na sklepowych półkach stał jedynie ocet. Z kolei młodzi ludzie mają zupełnie inne nawyki zakupowe - zapewnia przedsiębiorca w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl.

- Polski konsument jest trudny, zwłaszcza że nastawiony jest głównie, bardzo naiwnie, na niską cenę. Kiedyś współpracowałem z dyskontami, ale nie wspominam dobrze tej współpracy. Dzisiaj unikamy dyskontów - zapewnia Marek Roleski.

Jego zdaniem wejście do nich byłoby trochę wstydliwe dla firmy.

- Niestety Polacy wierzą w magiczne trzy razy C, że cena czyni cuda i kupują żywność niskiej jakości, której nie powinno być w ogólne na rynku. Na tym bazują dyskonty, które z sukcesem rozwijają się na polskim rynku i zyskują stale na popularności w zastraszającym tempie. A prokuratorzy nic z tym nie robią - wylicza Marek Roleski. 

Co jego zdaniem należy zmienić w naszym kraju, żeby żyło się lepiej a taka firma jak Roleski mogła dynamicznie się rozwijać?

- Modlimy się, żeby w tym kraju zaczęto szanować i zauważać przedsiębiorców. Żeby administracja zaczęła być administracją a nie „przeszkadzaczami”. Urzędnicy robią co chcą, wymiar sprawiedliwości też nadinterpretuje prawo, to nam przeszkadza - twierdzi Marek Roleski.

Roleski to rodzinna firma w 100 proc. z polskim kapitałem, która powstała w 1972 r. Firma ma własną konstytucję. - W tym dokumencie zawarta jest jedna, główna myśl przewodnia: firma Roleski ma trwać wiecznie. Co to oznacza? Że wszyscy, którzy jesteśmy częścią firmy, musimy zadbać o to, żeby nazwisko Roleski było synonimem dobrej, powtarzalnej jakości – podkreśla Marek Roleski.

Firma zatrudnia 350 osób. Roleski produkuje 60-70 tys. ton majonezów, musztard, ketchupów i dressingów rocznie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (14)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • s 23-07-2015, 10:34:
świeca przed zgaśnięciem na moment rozbłyskuje. Pan Marek jęczy i fantazjuje.
  • mars 22-07-2015, 18:15:
poprostu pana Marka dalej boli że Dawtona i Develay wyciachały go z marek sieci - generalnie wywiad pokazuje jasno że facet chyba żyje na Jowiszu ...
  • pomidor 22-07-2015, 11:06:
Wstydliwe dla marki jest wejscie do dyskontu?! pan Roleski chyba dawno nie był w Biedronce czy w Lidlu. Zott, Danone, Zywiec Zdrój... jak rozumiem Poleski to marka extra premium a pan prezes gra w innej rzeczywistosci

Zobacz wszystkie komentarze (14)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH