Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marka Appetita w Piekielnym Hotelu

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: PR
  • Data: 20-04-2015, 12:58

W wiosennych ramówkach czołowych stacji telewizyjnych marka Appetita wyraźnie zaznacza swoją obecność. Producent przypraw ulokował produkty w pierwszym sezonie programu Piekielny Hotel.

Piekielny Hotel to program nie tylko o branży hotelowej, lecz także o wyjątkowych ludzkich historiach i zmianach, którym towarzyszą wielkie emocje. Gospodyni programu – Małgorzata Rozenek wraz z grupą specjalistów – między innymi z ambasadorem marki Appetita szefem kuchni Adamem Chrząstowskim, odwiedza hotele i pensjonaty w całej Polsce, by pomóc przedsiębiorcom w odbudowie podupadającej działalności. Obecność ambasadora marki podkreśla jej eksperckość i nowoczesne podejście do przypraw oraz kreatywnego gotowania, które Appetita chce komunikować.

Za kampanię reklamową odpowiadają dom mediowy Universal McCann oraz agencja reklamowa GonnaBe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 346) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH