Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Marka Diamant z nową akcją sprzedażową

Marka Diamant startuje z nową akcją o charakterze prosprzedażowym. Cukier DRY DEMERARA należący do czołówki najlepiej sprzedających się produktów z portfolio producenta, trafi do sprzedaży w promocyjnych opakowaniach z kreatywnymi magnesami na lodówkę. Kolekcja składa się z czterech magnesów, na każdym znajduje się inna inspiracja na napój z cukrem trzcinowym. Akcja rusza na początku września i potrwa do wyczerpania zapasów.

Marka Diamant z nową akcją sprzedażową
fot. materiały prasowe

Diamant jako lider rynkowy, nie tylko oferuje w sprzedaży szeroki wybór cukrów i asortymentu cukrowego, lecz także kreuje trendy i zachęca konsumentów do sięgania po przepisy na kreatywne słodkości. W ubiegłym sezonie miłośnicy cukru trzcinowego DRY DEMERARA mogli zebrać kolekcję czterech wyjątkowych podkładek pod kubki z kawowymi napisami. Tegoroczna akcja to magnetyczne słodkie inspiracje – kolekcja czterech magnesów na lodówkę, prezentująca różne napoje. Magnesy kierują konsumentów na dedykowany kanał YouTube - Diamantowa Kuchnia, na którym dostępne są tutoriale z przepisami na kreatywne napoje z wykorzystaniem cukru DRY DEMERERA – herbatę jaśminową z pianką cytrynową, gorącą czekoladę z musem malinowym, espresso z mascarpone i migdałami oraz smoothie ciasteczkowo-dyniowe.

- Początek jesieni to idealny czas na przygotowywanie wyjątkowych napojów, do czego będą zachęcać kreatywne magnesy na lodówkę dostępne w promocyjnych opakowaniach naszego flagowego produktu – cukru trzcinowego DRY DEMERARA. – mówi Paweł Maciejewski, Dyrektor ds. sprzedaży Pfeifer & Langen Polska.

-  Kolekcjonerski wymiar akcji skłania do zebrania wszystkich magnesów i poznania całej serii przepisów. Akcja ma charakter przede wszystkim prosprzedażowy, ale i wizerunkowy, utrwalając pozytywny wizerunek Diamant jako nowoczesnego, kreatywnego lidera branży, będącego blisko konsumentów - dodaje.

Akcja marki Diamant zyska wsparcie promocyjne. Planowana jest kampania digitalowa oraz inluencer marketing. Zaplanowano komunikację w social mediach oraz poprzez działania public relations.

Cukier trzcinowy DRY DEMERARA Diamant z kreatywnymi magnesami. Nierafinowany, naturalny cukier o delikatnym, trzcinowy posmaku i świetlisto – brązowym zabarwieniu. Zawiera melasę, która nadaje mu brązowy kolor i oryginalny, karmelowy aromat. Dodatkowo melasa zawiera wiele wartościowych składników mineralnych, takich jak żelazo, magnez, potas i wapń. Ten cukier to nowoczesny, zgodny z najnowszymi trendami kulinarnymi sposób na osłodzenie kawy, herbaty czy drinków. Doskonale sprawdzi się także jako ozdoba wypieków (przede wszystkim ciemnych ciast, pierników, brownie, muffinek) lub dodatek do płatków śniadaniowych, musli czy jogurtów. Cukier trzcinowy DRY DEMERARA nie zawiera sztucznych aromatów, słodzików czy konserwantów – to naturalnie słodki dodatek do deserów dla całej rodziny.

Cena: 500 g/ 4,56 zł

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

cukier RSS ALERT    /    cukier Diamant RSS ALERT    /    Paweł Maciejewski RSS ALERT    /    Pfeifer & Langen Polska RSS ALERT    /    Pfeifer & Langen RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.173.47.43
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.