Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Marka Porcja Dobra debiutuje w sieciach handlowych

Od czerwca produkty firmy Pure Life z logo Dobra Kaloria można znaleźć na półkach ze zdrową żywnością w drogeriach Rossmann.

Marka Porcja Dobra debiutuje w sieciach handlowych
fot. materiały prasowe

To drugi poważny dystrybutor po Kauflandzie, który wprowadził do swojej oferty słodycze podlaskiej firmy, wytwarzane tylko z naturalnych składników: owoców i orzechów.

Firma wypuściła linię Porcja Dobra na rynek w ubiegłym roku. Tworzą ją naturalne przekąski:  wocowe listki, bakaliowe krążki i kostki z niespodzianką, które poza słodyczami zawierają zabawkę i Dobrokartę, czym marka wpisuje się w nurt tzw. sharingu. 

Linię spopularyzowały w pierwszej kolejności internetowe sklepy ze zdrową żywnością, takie jak np. Bee.pl czy bdsklep.pl. Teraz zainteresowały się nią sieci handlowe. Przekąski Porcja Dobra dostępne są w wybranych sklepach Rossmann. Można je kupić także poprzez stronę internetową sieci.

Marka, by przekonać dystrybutorów i konsumentów do swoich produktów stosuje m.in. sprawdzoną metodę marketingową tzw. sampling. Do większych zamówień dodaje pule artykułów przeznaczonych do bezpłatnego rozdawania wśród klientów.

Marka prowadzi także rozmowy z innymi dużymi dystrybutorami. Niektóre są już mocno zaawansowane. Wkrótce więc Porcję Dobra będzie można kupić w innych sieciowych sklepach.

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Porcja Dobra RSS ALERT    /    Rossmann RSS ALERT    /    Pure Life RSS ALERT    /    Kaufland RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.85.214.0
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.