Marka Tabasco wyróżniła polskiego dystrybutora
Marka Tabasco, lider w segmencie ostrych sosów, wyłoniła najlepszego dystrybutora swoich produktów w skali światowej. W 2013 roku tytuł ten przypadł Develey Polska, firmie, która specjalizuje się w produkcji sosów oraz musztard.
Marka Tabasco corocznie honoruje partnera dystrybucyjnego z największym po-tencjałem rozwoju i innowacyjności.
- Zamierzamy kontynuować mocne wparcie marki czego przykładem jest przedłu-żenie na kolejny rok współpracy z Grzegorzem Łapanowskim, pełniącym rolę am-basadora marki Tabasco oraz Kikkomana w Polsce. Wyróżnienie to jednocześnie mobilizuje do dalszego rozwoju i nieustannego zwiększania wyników sprzedaży w Polsce - mówi Monika Rucińska, Brand Manager marek Tabasco i Kikkoman.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!